Avatar billede risager Nybegynder
09. november 2000 - 22:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Netværk vs. Napster

Hej

Vi har netop fået netværk, hvor jeg bor, men jeg har nu fået problemer med at hente (lovlig) musik fra Napster. Meddelelsen \"Getting info..\" bliver ved med at stå i statusfeltet.

Hvad har jeg glemt at ændre/gøre efter jeg er kommet på netværk?

PFT.

MVH

Risager
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. november 2000 - 22:20 #1
Hvilken forbindelse har du?

/vh
Simon
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2000 - 22:21 #2
Du kan have problemer med at komme igennem en proxy server eller en firewall...

I så tilfælde skal du kontakte netadministratoren og lade ham fortælle dig hvad proxyserveren hedder. Og om de har lukket for adgang til Napsters Database...

Avatar billede risager Nybegynder
10. november 2000 - 08:06 #3
Vores forbindelse er en 10/100 Mbit, og vi har vist ingen firewall eller proxyserver. Men jeg vil kontakte administratoren i dag, så jeg kan få dette på det rene.

Det mest mystiske er, at jeg i går havde held til at hente én fil.

Nogen forslag?

MVH

Risager
Avatar billede risager Nybegynder
20. november 2000 - 12:55 #4
Hmm, ingen løsninger.
Avatar billede mugge17 Nybegynder
20. januar 2001 - 00:35 #5
Hvor mange er i på den samme forbindelse???
Jeg har selv haft samme problem, men fadnt ud af at det var min forbindelse der var dårlig, den henter ikke noget.......
Prøv at gå på et tidspunkt hvor du ved der ikker mange på.
Avatar billede risager Nybegynder
07. august 2006 - 15:36 #6
Lukker