Avatar billede cm Nybegynder
09. november 2000 - 21:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Økonomiprogram til privat brug

Er der nogen der kender et nemt budget program til privat brug. Helst ikke dyrt,
måske et shareware program
Avatar billede mariaf Juniormester
09. november 2000 - 22:08 #1
Spørg din bank - de har som regel (i forbindelse med deres home-banking systemer), et budgetprogram, som er ret nemt at anvende. Alle de mest almindelige poster er skrevet ind, og du skal så blot selv lægge tallende ind. Dem får du i øvrigt nemmest fra dine kontoudtog - eller fra homebankingsystemet.
Avatar billede cm Nybegynder
09. november 2000 - 22:21 #2
Min bank har desværre ikke et sådan program
og programmer jeg har set er kun demo versioner
med mange begrænsninger.
Avatar billede mariaf Juniormester
09. november 2000 - 22:42 #3
På Komputer for Alle, nr. 10 i 2000, er der et HomeBudget. Jeg aner ikke hvor godt det er, men jeg kan sende det til dig, hvis du mailer din adresse til mig på mf@easyfrag.dk

Det fylder knap 2 Mb, men er frit.
Avatar billede mkelle1 Nybegynder
10. november 2000 - 01:55 #4
Eller lav selv et regneark
Avatar billede cm Nybegynder
10. november 2000 - 07:12 #5
Hej Mariaf.
Tak for oplysningen jeg kender en som holder det
blad så ham kan jeg sikkert låne den cd af.
Avatar billede joern Nybegynder
14. november 2000 - 23:35 #6
Jeg plejer kun at abbonere på VB-spørgsmål, men kigger lige nu på \"nyeste\", og dér kommer ø altså først!  Jeg har til eget brug lavet et regnskabsprogram, det beskrives kort på http://www.jkfsoft.dk/side4.htm og demo kan downloades fra http://www.jkfsoft.dk/hent.htm
Det koster 200 kr.
M.v.h.  Jørn
Avatar billede norberth Nybegynder
13. december 2000 - 12:06 #7
Hej

Jeg har lavet nogle regneark som måske kan løse dit problem. Men hvilke trav stiller du?
Skal der også være skatteberegninger eller er det \"bare\" et budget du har brug for? Skriv til mig Info@norberth.dk så kan vi se hvad du har brug for. PS. du får selvfølgelig regnearkene gratis, hvis jeg har noget som kan bruges!
med venlig hilsen
Norberth
Avatar billede andygrant Nybegynder
22. december 2000 - 14:44 #8
Jeg har i flere år brugt Microsoft\'s økonomiprogram, MSMoney.
Det er selvfølgelig amerikansk i sin opbygning, men er elllers særledes nemt og godt at bruge.

Andy