Avatar billede -killerboy- Nybegynder
09. november 2000 - 21:33 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Feedback på www.c-link.dk.nu

Jeg har lige fået oprettet www.c-link.dk.nu, og ville lige høre forskellige folks meninger om siten...

Er der nogen der har en ide til hvordan jeg skal reklamere siten? eller andre ideer så er i velkommen til at poste...

På forhånd Tak.

www.c-link.dk.nu
Avatar billede stig3 Mester
09. november 2000 - 22:15 #1
Udemærket link side. Jeg kan godt lide designet. Der er måske lidt tomt endnu, men det kommer vel.

Jeg HADER dog pop-up vinduer. Hvis det er en reklame(jeg så ikke hvad det var, men lukkede den bare) så find en anden måde at få den til at indgå på siden.

En intern søgefunktion kunne måske blive det næste.
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
09. november 2000 - 22:24 #2
Det er lidt forvirende at der står..

Menu:  Games:

Nyheder  Forum  Sideinfo    Quake 3  Counterstrike  Diverse

Links:

Hardware  Overclocking  Forhandlere  Pc-Nyheder  Software  Gamesites  Diverse

Det burde nok stå i menuen og menuem burde hænge sammen i stedet for at have mellemrum.. synes JEG.

Den er også lidt rodet... prøv at få noget orden på designet.

Eller har jeg bare at sige... fed side...

Design 7@13
Loading 13@13
farver 12@13

~> the..netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
09. november 2000 - 22:26 #3
Det siger jeg også \"Jeg hader pop-up reklamer\" det hader de fleste brugere på nettet...
så et godt råd fjern det.

~> the..netfreak
Avatar billede -killerboy- Nybegynder
09. november 2000 - 22:32 #4
Jeg kan heller ikke li\' dem selv...
Men de skal være der...

Se selv på www.min.webside.dk
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
09. november 2000 - 22:32 #5
Jeg kan også godt lide designet........gode farver.......Jeg sidder på en ikke så hurtig maskine og hver gang jeg klikker mig ind på en anden side forsvinder alting og der går ca.5 Sekunder inden den er oppe igen ????????

Dit link www.asus.com.tw. smider dine bruger væk fra din side??????????
Avatar billede -killerboy- Nybegynder
09. november 2000 - 22:36 #6
tak susannegraumann... det er rettet...
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
09. november 2000 - 22:45 #7
det er rettet ?????????
det er vel ikke noget men bare lige retter ????
Hvad skyldes det?????????
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
09. november 2000 - 22:47 #8
for mig ser det ud som om det er et helt nyt frameset hver gang jeg klikker??????????
Avatar billede hope Nybegynder
12. november 2000 - 11:24 #9
ALT for meget ligesom andre sider.....kig den her www.geocities.com/prittikittikat det er ligesom sådan noget vi mangler noget mere af, sans for design...og så synes jeg også at url\'en er en smule forvirrende....www.c-link.dk.nu
Avatar billede christian-s Nybegynder
18. november 2000 - 18:08 #10
Flot side...
Død irriterende med det pop-up vindue, det ødelægger fornøjelsen. Der er scrollbar på tværs i 800x600.. :-) Ellers fin side!