Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 10:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradere BIOS i ECS K7S5A ?

Jeg har et ECS K7S5A-bundkort med bios. rev. 1.1g og vil gerne sætte en AMD XP 2400+ i PC'en.
Skal jeg opdatere min BIOS for at sætte denne CPU i ?
Og hvis jeg skal, hvilken version skal jeg bruge og hvor finder jeg den ?
Avatar billede henrik27 Nybegynder
11. marts 2003 - 10:39 #2
Der følger en cd, med bundkortet, der kan du opdatere biosen, over nettet....

Mvh. Henrik
Avatar billede chalde Seniormester
11. marts 2003 - 10:40 #3
under download står det hele faktisk.... der er guide til hvordan.. det bedste ville sføli være og tage den nyeste, hvis man alligevel skal opdatere...
Avatar billede Slettet bruger
11. marts 2003 - 13:07 #4
Tak for svaret, men jeg finder netop ud af, at det er et ECS K7ZVM, og ikke, som der står på manualen, et K7S5A.