Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
11. marts 2003 - 09:35 Der er 7 kommentarer

Shockwaved søger dygtige ASP / SQL udviklere!

Shockwaved er danmarks førende leverandør af Digital Markedsføring gennem underholdning og oplevelser.

Vi søger nu dygtige ASP udviklere til udvikling af vores løsninger. Erfaring med SQL-database(r) er næsten et must og det er en fordel med kendskab til Oracle. Ligeledes vil integration m. Flash være en fordel.

Vi udvikler derudover typisk i PHP/MySQL og ASP/Oracle eller SQL, afhængigt af opgavetype og kundens ønsker.

Vi er i dag ca. 20 ansatte og er stolte over at have bl.a. DR, TV2, Playstation, GSK, Novo Nordisk, LEGO, Tryg, Topdanmark, TDC, Orange, Telia med mange, mange flere på vores kundeliste.

Kontakt venligt Kim Chr. Hvidkjaer på email kim.hvidkjaer@shockwaved.com eller ring på 70 27 22 27.

Læs evt. mere om os på www.shockwaved.com.

For uddybende kommentarer bedes disse postet her.
Avatar billede keysersoze Guru
11. marts 2003 - 09:46 #1
fuldtid el. freelance?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
11. marts 2003 - 09:54 #2
Hjemmefra eller på jeres kontor ???

Og hvad med alder og erfaring ??? Skal man have noget specielt HH eller sådan noget ???

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
11. marts 2003 - 09:58 #3
Og her er lige et par uddybende kommentarer på spørgsmål jeg har fået:

Løn og det egentlige aftalegrundlag (fortrolighed, mv.) gennemgår vi i en rundte to, efter vi har kvalificeret ansøgerne.

Vores fokus er i første ombæring at få kontakt til nogle dygtige udviklere og meget gerne høre mere om hvilke områder man tidligere har arbejdet med og hvilke udviklingsmæssige områder der falder inden for interesse-sfæren.

Der vil typisk ikke være tale om freelance, men et sted mellem fuldtid, deltid og timeansættelser. Der vil være tale om en kontraktansættelse.

Opgaveområdet vil i sagens natur være serverside og typisk være relateret til virtuelle universer / spil og underholdning.
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
11. marts 2003 - 10:00 #4
Alder og formelle baggrund er ikke det vi kigger først på, men derimod hvor dygtig man er til sit område.

Det er muligt at arbejde både on- og/eller offsite. Det vil dog være en fordel hvis man har mulighed for at dukke op løbende til statusmøder.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
11. marts 2003 - 10:02 #5
ahh, der springer jeg over der er lidt små langt fra sønderjylland til københavn :-)...

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
11. marts 2003 - 10:05 #6
Ok. Du kan jo skyde en ansøgning af alligevel, så kan vi se på det.
Avatar billede janemil Nybegynder
11. marts 2003 - 10:14 #7
Freelance? www.webmasteren.dk