Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 22:19 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

brænd windows xp how???

hej.
jeg har haft win xp pro men da jeg havede lavet en bakup af den gik der nok 1 og 1/2 månede så fik jeg en rift i cden :( men jeg havede jo en backup men når jeg bruger den til at installer xp skal jeg installer 2000 først da min backup af xp ikke vil boote og nu er jeg blevet træt af det så hvordan kan jeg få min xp cd til at boote (hvordan skal jeg brænde den)
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. marts 2003 - 22:24 #1
er det ikke for sent nu, når der er en rift i den originale??
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2003 - 22:25 #2
zero> han skriver jo han har en backup
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 22:29 #3
der står på orginal cden at man ikke mp lave ulovlige kopier af den men går da ikke ud fra den backup cd jeg har lavet er ulovlig når jeg har betalt for den (orginal cden)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2003 - 22:38 #4
hmm ring til microsoft? :0)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 22:46 #5
dether haster skal bruge det på onsdag
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2003 - 22:51 #6
tja men microsoft kan vel svare dig på om du må kopiere den..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
10. marts 2003 - 23:12 #7
jamen havde han ikke brændt den så den ikke virkede optimalt - og nu ville han så lave en ny kopi (af den originale)?? Det kan han vel ikke, hvis der er rids i den..

Nå fuck det.. :D
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 23:23 #8
zer0c00l> hmmm nej jeg har en backup som virker som opgradering men vil lave en kopi som kna boote
Avatar billede sukos Juniormester
10. marts 2003 - 23:25 #9
Boot på en 98 cd eller diskette, og gå i "i386\winnt" på din backup cd og kør install
Avatar billede zenze Nybegynder
10. marts 2003 - 23:33 #10
Husk at køre smartdrive.exe undervejs, ellers tager det en hulens tid.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 23:51 #11
har kun en 2k cd men ingen diskette (vil heller ikke ud og købe nogle)
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 09:31 #12
Du skal bruge en fil, der opretter 6 startdisketter til XP.
Søg på google efter bootdisk og XP, og du vil finde den fil.
Har et link, hvor de ligger på, men det link giver også adgang til dodisketter, og her har en eller anden emsig lobby forpurret, at det ikke er tilladt.
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 13:26 #13
har stadig ingen diske
Avatar billede henrik2055 Nybegynder
11. marts 2003 - 13:45 #15
Så lav en boot cd med Nero og boot op på den.
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 13:52 #16
Ohh... du vil jo ikke købe nogle disketter, kan jeg jo læse....  fedterøv, kan du så komme afsted efter en pakke, den koster max 40,-
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 13:54 #17
jeg har lige ny 0.75,- på min bank
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 14:02 #18
*g*
Og så er vi kun nået til d. 11 i måneden...
Du kan jo i stedet så købe ris til resten af måneden for de 40,- - det er nok bedre i længden.....  ;)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 14:02 #19
henrik2055> hvordan vil du have jeg skal lave en bootcd uden disketter som jeg skal bruge i nero til at lave cden med
Avatar billede henrik2055 Nybegynder
11. marts 2003 - 14:42 #20
Kan du ikke bare hente filerne fra nettet?
Avatar billede dinkie Nybegynder
11. marts 2003 - 14:42 #21
brug robottens link. Den fil kan du pakke ud. Alle 6 diske ligger så her som img filer. Mener at du kan importere dem direkte ind i Nero når det er img filer.. Men kan huske forkert..
Avatar billede henrik2055 Nybegynder
11. marts 2003 - 14:44 #22
ellers kan du bare bruge system filerne der ligger på din computer
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 14:46 #23
dinkie>> kan ikke lade sig gøre, at ligge flere bootdisketter på en cd i Nero. Der kan kun laves en boot cd ud fra én image fil. Dvs. til fx win98 vil det være et godt alternativ, his pc'en kan boote på cd-drevet.
Avatar billede dinkie Nybegynder
11. marts 2003 - 14:48 #24
ok.. Men vil det så ikke være muligt f.eks via winimage (www.winimage.com) at ligge de 6 filer sammen i den samme fil og så bruge den.. Det burde det kunne..
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 14:55 #25
Jeg vil meget gerne vide, om det vil kunne lade sig gøre. Nogen der vil prøve?
Avatar billede dinkie Nybegynder
11. marts 2003 - 15:00 #26
Jeg skal se om jeg får tid i aften, så skal jeg nok teste det..
Avatar billede zer0c00l Juniormester
11. marts 2003 - 16:10 #27
ja den fik jeg fat i game_tracker, men hvordan vil du brænde en CD der kan boote, når du ikke længere har en CD at brænde fra?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 17:14 #28
jeg har stadig en backup cd....
Avatar billede zer0c00l Juniormester
11. marts 2003 - 19:18 #29
Ja men den virkede jo ikke optimalt? Du kunne ikke brænde fra den vel? Hvordan vil du brænde en CD der virker ud fra en CD der ikke virker?

Fuck det.. :)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 20:24 #30
fat nu noget :) jeg har lavede en backup men efter noget tid mistede jeg org cden
Avatar billede game_tracker Nybegynder
11. marts 2003 - 20:25 #31
har stadig ikke noget svar jeg kan bruge så jeg vil prøbe andre sider på nettet man thx for at prøve
Avatar billede robotten Praktikant
11. marts 2003 - 20:29 #32
æj...  at løbe med alle millionerne selv, er ikke smart....
Avatar billede zer0c00l Juniormester
15. marts 2003 - 14:27 #33
FAT SELV NOGET!! Hvis du ikke kan boote fra den, virker den ikke optimalt vel?

"hvordan kan jeg få min xp cd til at boote (hvordan skal jeg brænde den)"

Hvordan vil du brænde den ny kopi af den når du ikke har en original at brænde fra?????