Avatar billede bp185 Nybegynder
10. marts 2003 - 21:14 Der er 6 kommentarer

JPG FILER /MAPPER BRÆNDT SOM VIDEO CD

Jeg brænder mine JPG filer som VIDEO CD med NERO 5,0 på alm. 700 mb. plader, sådan at de kan vises på vores DVD afspiller i stuen, men jeg kan kun brænde løse JPG filer.
Spørgamål? Kan man også brænde mapper med JPG filer, som så stadigvæk kan aflæses på min DVD mask.HÅBER DER ER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG.
Avatar billede tmoller Nybegynder
10. marts 2003 - 21:46 #1
Ja, det kan du i principet godt. Med en start menu, hvor man så med fjernbetjeningen vælger "Feriebilleder" "julefrokost" osv.
Det nemmeste er at bruge et slideshow program feks.
www.ulead.com/dps/runme.htm
Avatar billede sbj Nybegynder
15. marts 2003 - 23:23 #2
Hvordan brænder man 'løse' jpg-filer som vcd i Nero 5?
Jeg vil da gerne prøve selv. Når man gør det UDEN slideshow, skal man så sidde og skifte hver enkelt billede med sin fjernbetjening, eller hvordan?
Avatar billede bp185 Nybegynder
16. marts 2003 - 21:42 #3
vedr.tmoller. Jeg har prøvet at hente en demo ned.den virker, men jeg savner at jeg selv kan køre billederne i det tempo som jeg finder bedst og ikke er styret af de faste indstillinger som der er til rådighed i programmet.
men tak for hjælpen
Avatar billede bp185 Nybegynder
16. marts 2003 - 21:48 #4
vedr. sbj
start nero - stop guide - vælg video cd - vælg ny - træk diverse løse filer over i venstre side - vælg brænd - vælg skriv - følg vejledningen resten af vejen, så skulle der være en køreklar cd til dvd mask. PS: Den virker hver gang hos mig. hilsen bp185
Avatar billede sbj Nybegynder
17. marts 2003 - 11:51 #5
Til bp185
Det var som *¤@! - det virker sgu' da fint nok, tusind tak for hjælpen!
Ved du om man kan ændre den hastighed, som billederne skifter med?

Igen...tak for hjælpen!
Avatar billede carstengp Nybegynder
17. marts 2003 - 17:24 #6
Pause står som standard til Infinite... Marker alle filer, højreklik og vælg egenskaber... Lav om fra infinite til seconds og sæt den ønskede pause imellem hvert billede i sekunder...