Avatar billede janstump Nybegynder
10. marts 2003 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mobil nokia 8850

Hjælp min nokia 8850 får blank skærm når jeg skal læse min sms beskeder. Jeg kan godt ringe og alt det der.
Hvad er der galt.
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
10. marts 2003 - 21:14 #1
Fordi der ikke står noget i den
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
10. marts 2003 - 23:49 #2
kurt_cobain  >> Han siger ikke I én sms , men i hans sms'er .... Så det jo ikke bare fordi der intet står i hans besked.....
Avatar billede janstump Nybegynder
12. marts 2003 - 16:40 #3
Nej, mobilen fryser. Og for at få den til at virke skal batteriet tages af og sættes på igen. Og genstartes før den virker.