Avatar billede sstp Nybegynder
10. marts 2003 - 18:44 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Spilproblem.....

Hej

Jeg sidder her med C&C Generals. Og den er begyndt på, mens jeg spiller, at lige pludselig gå ud. Når det så er på skrivebordet, kommer der et vindue frem hvor der står: Sorry, a serious error occoured. (occoured er sikkert ikke stavet rigtigt, men det er noget som ligner det ord MEGET)

Jeg håber at der er en eller flere som kan hjælpe mig med at fikse det. Jeg har MSN MESSENGER, hvis I har lyst til at kontakte mig den vej. Mit logon navn er Nikif10@msn.com

MVH SSTP
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. marts 2003 - 23:47 #1
Prøv at geninstallere driverne til dit grafikkort o.l.

Er din maskine overclocket?
Avatar billede coyx Nybegynder
12. marts 2003 - 09:23 #2
Er der et orginalt spil.
Avatar billede sstp Nybegynder
13. marts 2003 - 20:40 #3
Jeg ved desværre ikke hvad overclocket er for noget..
Og mit spil er orginalt.. Men westwood kan ikke fortælle mig hvad der måske er galt..
Avatar billede mckillerman Nybegynder
20. marts 2003 - 12:56 #4
Start med at hente den nyeste patch 1.04 (1.4 i daglig tale). Gør det herfra: ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/generals/generals/DownloadablePatches/
eller fra Generals Online inde i spillet.

Jeg har selv haft det problem. EA mener at det kan være en directx fejl. Kør dxdiag.exe og find ud af hvilken version af DirectX du har. Har du 8.1 eller lavere så installer 8.1 igen og _ikke_ DirectX 9.0. Installer kun DirectX 9.0 hvis 8.1 geninstallationen ikke hjælper.
Avatar billede sstp Nybegynder
22. marts 2003 - 18:08 #5
Hvad skal jeg så gøre nu. Jeg har fundet ud af at jeg har 9.0. Skal jeg afinstallere den og så installere 8.1 i stedet for????
Avatar billede sstp Nybegynder
22. marts 2003 - 18:15 #6
Hvor afinstallere man lige directx??
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. marts 2003 - 20:29 #7
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
22. marts 2003 - 20:31 #8
DirectX kan ikke afinstalleres "officielt", men som du nok har regnet ud, kan man fjerne skidtet via software :o)

Hent programmet, køre det og smid XP-CD'en i drevet, så du kan få installeret 8.1 istedet :o) Det er da et forsøg værd!
Avatar billede sstp Nybegynder
23. marts 2003 - 13:18 #9
Kan jeg ikke bare installere XP igen?? Bliver den så ikke rettet til 8.1, hvis jeg gør det???
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. marts 2003 - 13:34 #10
Nix... :o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
23. marts 2003 - 13:45 #11
Eller, jo! Men så skal du formatere først :o)
Avatar billede mckillerman Nybegynder
23. marts 2003 - 20:36 #12
Prøv også http://generals.ea.com og prøv deres forums (technical faq). Det lyder som et banalt svar men jeg fandt ud af at min computer var rimelig varm. Så støvsugede jeg min køler og vupti faldt cpu-temperaturen fra 95 til 51 grader og de der crashes stoppede.

Prøv http://www.gogle.com og søg på Prime95. Det er et program der checker din hardware. Hvis der er noget alvorligt galt med dit hardware finder du ud af det stort set med det samme.
Avatar billede sstp Nybegynder
11. april 2003 - 13:53 #13
Hmm... Ingen af de ting virker...

Jeg har også været på en Pc-cafe.. Og de havde det samme problem.. Det opstod bare ikke lige så tit som på min computer..

/SStp
Avatar billede raketten Praktikant
17. maj 2003 - 21:32 #14
Er problemet løst?