Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 17:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Vil DU lave et spil? Klik her:

Hej.

Vi har opstartet et nyt team ved navn \"M.F. Technologies\" og har brug for freelance-programmøre som kan arbejde gratis for projektet. Spillet bliver først lavet til Half-Life, og senere hen til Quake 3! Hvis det var noget for dig, så kontakt mig venligst på min mail på thekkndmj@hotmail.com  - Du vil ikke få noget for det, det er fri vilje. Du behøver ikke at kunne det, vi vil bare lære jer det. Vi tager glad imod udviklede programmøre.
Men husk: Du får ikke noget for det.

Hilsen Mikael Jensen

Vi er omkring 10-14 stykker om projektet indtil videre. Tjek siden:

www.geocities.com/mftechnologies/index.html
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. november 2000 - 17:29 #1
Websider er i da ikke for hårde til.. :)

Kan man arbejde hjemmefra? Ellers, hvor og hvorledes..

/vh
Simon
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 17:32 #2
Ja, du kan sagtens arbejde derhjemme
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. november 2000 - 17:32 #3
Aner ikke en skid om hvordan man gør det. Er ved at lærer ASP/PHP/VB/PACAL kan noget af dette bruges i arbejdet?

Er jo så ikke \"udvikled\".
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 17:39 #4
Altså vi kan jo se på det. Du kan jo også bare lære andet ikk? I øjeblikket bruger vi små  freewareprogrammer, men vi kan finde ud af noget:-)
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. november 2000 - 17:53 #5
Det kunne da værer sjovt at prøve. Dog har CS nok sat sig ret kraftig på Half-life market.

Man skulle tage et af de helt nye programmer og så værer med som en af de første.

Hvis du kan angive et sted hvor jeg kan hente de programmer i plejer at bruge vil jeg da gerne kigge lidt på det, first thing tomorrow.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2000 - 18:07 #6
Jeg har skrevet en lille mail til jer, så den kan i jo svare på hvis I er interesseret.

VH Spacemaninc - Ole Jørgensen
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 18:17 #7
Ok, det er jeg meget glad for! Jeg håber at der er flere  som vil gøre det.

Hilsen Mikael Jensen
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 18:19 #8
Til Tommy F: Jeg vil lige prøve at finde ud af hvor de ligger igen, da jeg har downloadet dem inde på www.download.com(freeware), du kan jo prøve at søge på \"Modmakers for Half-Life\" eller noget i den retning
Avatar billede groggy Nybegynder
09. november 2000 - 23:22 #9
En mail er sendt.