Avatar billede walu Nybegynder
09. november 2000 - 16:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Diablo 2 mods (battle.net)

Hej jeg vil gerne lige høre om der er nogen der ved hvordan man får en mod i Diablo2 til at virke i battle.net

225 point til den der svarer rigtigt!
Avatar billede denboj Nybegynder
09. november 2000 - 17:37 #1
hmm - det kan man vist ikke - kun i open battlenet hvis jeg har forstået spm. rigtigt he he
Avatar billede denboj Nybegynder
09. november 2000 - 18:00 #2
det var du ikke glad for hva he he
Avatar billede kkndmj Nybegynder
09. november 2000 - 18:35 #3
www.planetdiablo.com  - Hvis du går under Help så kan du læse om ALT til Diablo 2. Mere har jeg ikke at sige
Avatar billede morten11 Nybegynder
12. november 2000 - 16:17 #4
der er lavet forskelige  meget små mods til diablo2, og der er nogle flere undervejs men de er ikke færdige endu og bliver det ikke inden for de næste par måneder,(så vidt jeg ved). og med disse mods kan du ikke bruge Battle.net som server du skal ud og finde an anden der unstøtter den enkelte mod, med jeg har set en lille mod der virkede under battle.net, men som Denboj skrev var det kun over open.
Avatar billede walu Nybegynder
12. november 2000 - 19:33 #5
kkndmi --> der står ikke help et sted på siden...
Mere har jeg ikke at sige
Avatar billede wipeout Nybegynder
15. november 2000 - 10:22 #6
Hvad står mod for?
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 21:43 #7
jeg tror det står for modification :-)
Avatar billede 12tri Nybegynder
19. november 2000 - 02:00 #8
Det kan man ikke, det kan man kun singleplayer - desværre
Avatar billede wipeout Nybegynder
19. november 2000 - 20:51 #9
walu --> Hvad står mod for?
Når jeg ved det kan jeg måske svare på dit spørgsmål.
Avatar billede denboj Nybegynder
19. november 2000 - 21:00 #10
12tri// er det ikke også hele tricket at bruge sine mods i single player og så derefter hoppe på open battle net.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 17:30 #11
jeg er forøvrigt en level 36 paladin i hell mode på battle net LOL
Avatar billede walu Nybegynder
21. november 2000 - 19:08 #12
Jeg er da ligeglad med om du er en \"level 36 pala´din i hell mode på battle net!
(det er jo ik det spørgsmålet går ud på)
Og forresten er det NEMT at blive lvl 36, er selv 31 lige for tiden, og 30 på min anden character
Avatar billede walu Nybegynder
21. november 2000 - 19:08 #13
MODS står for modification
Avatar billede wipeout Nybegynder
21. november 2000 - 22:04 #14
HVAD FANDEN HAVDE JEG I MIDT HOVED? Lige meget så vidt jeg erinder så, kan du ikke få en mod til at virke i battel.net
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 23:03 #15
walu//røvhul
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 23:05 #16
SVARET ER NEJ DU KAN IKKE MODIFICERER NOGET SOM HELST PÅ BATTLE NET FORDI DIN KARAKTER BLIVER GEMT PÅ BATTLE NET - HVIS DU VIL GØRE NOGET KAN DU BRUGE EN MOD I SINGLE MODE OG BRUGE DEN SAMME KARAKTER PÅ OPEN BATTLE NET - PÅ DENNE MÅDE SNYDER DU SOM ALLE ANDRE DER BRUGER OPEN BATTLE NET. OG HVIS DU IKKE KAN FINDE UD AF AT FÅ DEN TIL AT FUNGERE ELLER FINDE UD AF HVOR DER FINDES EN SÅ RAGER DET MIG EN BJÆLDE
Avatar billede walu Nybegynder
22. november 2000 - 11:33 #17
At kalde mig et røvhul skal nok hjælpe dig med at få¨accepteret dit svar ikk\' oss\'?
Avatar billede denboj Nybegynder
22. november 2000 - 19:17 #18
walu// At du er et røvhul er et fact - for jetg har rent faktisk svaret rigtigt på dit spm. en 2-3 gange i det her spm. men du har valgt at give pointene til dig selv alligevel.