Avatar billede kenito Nybegynder
10. marts 2003 - 15:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Database og søgning

Nogle der har en film database som man kan ændre i, der må gerne fremgå disse ting:
Original Titel
Dansk Titel
Skuespiller 1
Skuespiller 2
Skuespiller 3
Instruktør
Medie
Længde

Har godt nok selv fået den lavet men jeg kan ikke komme til at søge på kun den ene ting for eksempel på Steven Spielberg som jeg har en 5 film med som er skrevet ind, nu er det bare at jeg vil kunne søge i den og kun få vist de film han står under kan man det, hvis i har en må i meget gerne maile den til mig giver 200 points til den som mailer en der virker må jo ikke give mere ;) kan mailes på kenito@mail.tele.dk eller kennethpedersen27@hotmail.com
Avatar billede mugs Novice
10. marts 2003 - 17:46 #1
Jeg har ingen db, der passer til dit spørgsmål. Desuden skal alle løsninger være offentlige for ekspertens brugere.

Hvis du nønsker at søge i en forespørgsel, kan du indsætte flg. kriterie i forespørgslens kriterielinie.

Like "*" & [Forms]![form1]![Tekst17] & "*"

Du skal naturligvis rette formularnavnet [form1] og tekstfeltet [Tekst17] til dine aktuelle navne.

Jeg har indsat ovennævnte i en testdb. Læg din e-mail hvis du vil have den tilsendt.
Avatar billede kenito Nybegynder
10. marts 2003 - 17:51 #2
kennethpedersen27@hotmail.com vil da gerne have din db og undersøge det så jeg kan få min egen til at virke
Avatar billede sjap Praktikant
10. marts 2003 - 19:54 #3
kenito
Jeg har sendt standard-video databasen fra Access. Den passer ikke præcist til din beskrivelse, men kan være et godt udgangspunkt i at etablere en database.