Avatar billede bojohn Nybegynder
10. marts 2003 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

phpinfo()

Jeg er ved at lave et CMS, hvor man skal kunne uploade billeder til serveren.
Alt koden er blevet udviklet på B-ones server, og der virker det uden problemer.

Jeg har netop flyttet alt over til Cliche, som er der hvor sitet skal ligge, men opdager at upload ikke fungerer optimalt.
Jeg har en form som skal uploade to billeder, men kun det ene billede kommer op.
Begge billeder bliver smidt op hos b-one.

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor??
Jeg har lagt phpinfo() ud på serverne så I kan studere konfigurationerne for de to udbydere.

b-one:
http://www.jonasfunk.net/test.php

Cliche:
http://81.19.226.136/~free-zine_dk/test.php
Avatar billede dazzeler Nybegynder
10. marts 2003 - 15:45 #1
Hvad er størrelserne på filer du tester med?
/d
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. marts 2003 - 15:47 #2
Vær opmærksom på at cliche kører 4.1.2, b-one 4.2.2
Avatar billede bojohn Nybegynder
10. marts 2003 - 15:59 #3
Jeg har tænkt lidt på om det kunne være forskellen i php-versionen, men hva kunne det betyde? Jeg får heller ingen fejlmeddelelser på Cliche, så det hele er lidt mystisk. Men jeg har dog ikke den store viden om php, så det kan være der er en logisk forklaring. Størrelsen på filerne er ikke særligt store, så det er ikke det der er problemet ihvertfald.
Avatar billede bojohn Nybegynder
10. marts 2003 - 16:49 #4
Hvordan tjekker man egentlig om der er blevet sendt en billedereference med fra en form? Jeg tænkte på, om det er det, der kunne være galt.
Avatar billede bojohn Nybegynder
10. marts 2003 - 22:33 #5
Jeg lukker spgs og ringer til Cliche imorgen.