Avatar billede js17dk Nybegynder
09. november 2000 - 15:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tag fra en tabel og put i en anden

Er der nogen der ved hvordan man får taget noget fra en kolone i en tabel, og flytter det over i en anden kolone i en anden tabel
Avatar billede madsbrunn Nybegynder
09. november 2000 - 17:55 #1
Kunne du sige konkret hvad det er du snakker om?
Er det en tabel i et HTML-dokument eller er det en tabel i en database?

Hvis du kan give mig en url på det, kan det være at jeg kan hjælpe dig (men vent ikke for meget for sølle 15 point) ;)
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
09. november 2000 - 23:19 #2
yes please, uddybende forklaring tak :o)
Avatar billede js17dk Nybegynder
11. november 2000 - 11:08 #3
Har selv fundet fejlen.

Spg lukket.