Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Freelancer Crash

Jeg har lige købt Freelancer fra Microsoft, og vil gerne prøve at spille det.

Eneste problem er at spillet crasher under opstart.

Skærmen blinker 2 gange, og laver derefter en fejlrapport. Jeg kører Win XP

Ifølge MicroSoft Games Troubleshooting guide skal jeg installere Direct X 9.0 (Har jeg), Pille ved Hardware Acceleration (Har jeg gjort), Opdatere Grafik kort drivere (NVIDIA, er gjort).

Nogen der har haft lignende oplevelser?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 00:13 #1
er lidt nysgerig da jeg hør hørt titlen mange gange men hvad hår spillet ud på og hvilken skalks spil er det
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:16 #2
Ligesom Privateer tilbage fra tidernes morgen! Handel i rummet, med mulighed for at bygge sit skib større!!

Freelancer skulle være en up-to-date udgave af denne gamle genre, men desværre virker skidtet ikke!!! Jeg kan bare ikke få det til at makke ret!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 00:19 #3
nu kender jeg ikke Privateer
Avatar billede game_tracker Nybegynder
10. marts 2003 - 00:20 #4
bt hvad står der i den fejl repport
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:20 #5
Privateer er Abandonware nu, så prøv at hente det, og se ad! :)
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:22 #6
Officiel side :
http://www.microsoft.com/games/freelancer/

Fejlrapport :
AppName: freelancer.exe    AppVer: 1.0.1223.11    ModName: mmswitch.ax
ModVer: 0.9.4.0    Offset: 00004e86
Avatar billede popsy Novice
10. marts 2003 - 02:48 #7
claus_larsen> Privateer er ikke abandonware! Før du kan fremvise producentens side som påstår at de har frigivet spillet, er det ikke abandonware! Alle sider der påstår noget andet lyver!

Hvor har du købt Freelancer? Jeg har søgt og søgt men kan ikke finde en dansk forhandler.

Iøvrigt har jeg spillet trialversionen, og det er rigtigt rigtigt flot lavet, og virker meget lovende! Absolut et af de spil jeg må have!
Avatar billede felixrival Nybegynder
10. marts 2003 - 12:59 #8
Jeg kan ikke lige finde en løsning på dit problem....men prøv her:

http://www.lancersreactor.com/
de burde have en løsning...det tætteste jeg kommer er et codec problem med lyden...
Avatar billede claus_larsen Nybegynder
11. marts 2003 - 11:18 #9
Ok tak Felix, jeg kigger på det...

Popsy, jeg mener det blev frigivet sidste år! Kan godt ske jeg bare har hørt et rygte og taget det for gode varer. Jeg undskylder herfor hvis dette er tilfældet!'

Prøver at kigge lidt på det med lyd siden igen, da det er en af de ting Microsoft også foreslår i forbindelse med Crashes i spillet!
Avatar billede popsy Novice
24. marts 2003 - 01:52 #10
Lukketid?
Avatar billede hanbjornen Nybegynder
08. maj 2003 - 13:46 #11
Hej Claus. Har været ud for præcist samme problem - fandt du ud af hvad der skulle til for at løse det??

Mvh Hanbjørnen