Avatar billede hx622web Nybegynder
10. marts 2003 - 00:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan Real Player optage?

Jeg sidder på f.eks. TV 2's hjemmeside, og vil gerne optage de klip jeg fint kan se med RealOne Player. Men det lader ikke til at jeg kan dette. Er der en vej til at kunne optage disse klip med Real Player, en bestemt version eller... Kan andre programmer optage istedet for eller...

/HX622WEB :-)
Avatar billede backside Nybegynder
10. marts 2003 - 00:02 #1
Tvivler på at det er lovligt at optage de klip.
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2003 - 10:02 #2
Det kan man godt - men jeg tror heller ikke det er lovligt.
(Du kan forøvrigt ikke optage med RealOne)
Avatar billede Noone Nybegynder
12. marts 2003 - 00:20 #3
Kan man ikke optage med betalings versionen mere? Dog kræver det at dem der udbyder klippene tillader at man optager dem.

Allle andre svar ville vidst ikke være tilladt på eksperten.
Avatar billede hx622web Nybegynder
16. marts 2003 - 00:38 #4
Der er andre prg som kan istedet, uanset udbyderens permissions.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2003 - 21:35 #5
60 nemme point :)
Avatar billede hx622web Nybegynder
17. marts 2003 - 18:25 #6
Ja, når jeg selv fandt ud af hvordan ;)