Avatar billede neigaard Nybegynder
09. marts 2003 - 21:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg adgang til data på "gemmel" disk

Jeg installerede og kørte lige PartitionMagic, og derefter kunne min PC ikke starte, det er som om den bare har fucked min partitions helt up :(

Jeg har nogle data jeg MEGET gerne vil redde, og derfor har jeg nu installeret Windows XP på en anden disk, og sat den gamle disk i som slave. XP kan godt se min disk, den kan se at det er en NTFS partition, men den får ikke noget drev-bogstav, og jeg kan heller ikke tildele den et brev-bogstav...? Hvad gør jeg nu, hvordan får jeg fat i mine data?
Avatar billede holmen Nybegynder
09. marts 2003 - 23:52 #1
find et program der hedder Easy recover
Avatar billede resten Nybegynder
10. marts 2003 - 02:54 #2
Avatar billede konex Nybegynder
10. marts 2003 - 18:11 #3
http://www.runtime.org - programmet hedder getdataback
Avatar billede holmen Nybegynder
10. marts 2003 - 22:45 #4
Du kan finde et gratis program på nedenstående link.
Lad endelig være med at installere eller overskrive noget på den pågældende partion, da det vil reducere mulighederne for at genskabe data. Jeg har ikke afprøvet omtalte program fra nedenstående link, kun Easy Recovery og det virker.
http://intranet.no/acr_powerutilities.htm
Avatar billede holmen Nybegynder
17. marts 2003 - 23:11 #5
Kan du ikke finde Easy Recovery?
Avatar billede neigaard Nybegynder
18. marts 2003 - 05:54 #6
Jeg fulgte resten's link og prøvede først "PC Inspector File Recovery 3.0" uden held, men derefter prøvede jeg "GetDataBack", som til min store glæde genskabte alle mine data uden problemer :)

Så derfor fik han alle points, selvom "Easy Recover" sikkert kunne have hjulpet mig også.
Avatar billede holmen Nybegynder
18. marts 2003 - 23:40 #7
OK neigaard