Avatar billede nisjo Nybegynder
09. marts 2003 - 19:53 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

PDF- program?

Er der nogen som kender et programn som kan åbne PDF-filer, og hvori man kan kopiere teksten og indsætte den i et normalt skriveprogram?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
09. marts 2003 - 20:00 #1
Avatar billede game_tracker Nybegynder
09. marts 2003 - 20:01 #2
denher http://www.adobe.com/acrofamily/main.html skal du bruge for at kunne læse filerne
Avatar billede game_tracker Nybegynder
09. marts 2003 - 20:02 #3
Avatar billede nisjo Nybegynder
09. marts 2003 - 20:36 #4
ja, men adobe kan man da ikke kopiere teksten fra og sætte ind i et skriveprogram...
Avatar billede chalde Seniormester
09. marts 2003 - 20:40 #5
Avatar billede chalde Seniormester
09. marts 2003 - 20:45 #6
Avatar billede perj Nybegynder
09. marts 2003 - 21:59 #7
Du skal have Acrobat for at kunne kopiere en større mængde tekst til f.eks. et Word dokument.
Avatar billede chalde Seniormester
10. marts 2003 - 20:21 #8
testede lige http://www.verypdf.com/pdf2txt/pdf2txt_setup.exe
det virker fint, bortset fra at det er en trial og kun tager de 10 første sider.... men det fungerer...
Avatar billede professoren Nybegynder
11. marts 2003 - 17:57 #9
Du kan fra adobe reader markere og kopiere text. Find "text marker" ikonet (en firkant med stiplet linier). Markere den tekst du vil kopiere, og find "copy" ikonet (2 sider ved siden af hinanden). Derefter ligger teksten på klipboard og du kan kopiere den videre til alle din programmer....

Du behøver IKKE en specielt program for at gøre det!
Avatar billede nisjo Nybegynder
11. marts 2003 - 20:12 #10
det virker overhovedet ikke, når jeg bruger copyknappen og sætter det ind i word kommer der bare nogle mærkelige tegn frem...

peri> det virker heller ikke, og jeg kan ikke rigtig bruge en trial til noget

ellers tusind tak for hjælpen (man burde skyde ham der opfandt PDF- for det er virkelig noget shit...)
Avatar billede chalde Seniormester
12. marts 2003 - 08:21 #11
http://www.verypdf.com/pdf2txt/pdf2txt_setup.exe virker perfekt hos mig... du må gøre noget forkert...