Avatar billede lackovic Nybegynder
09. marts 2003 - 19:24 Der er 1 kommentar

Opsætning af trådløs printerserver fra Linksys

Jeg har i forbindelse med mit netværk opsat en Accesspoint til trådløst netværk. 2 maskiner som har almindelig netkort i, har ingen problemer med at kommunikere med printserveren. Til gengæld vil min bærbare ikke finde en forbindelse til P-serveren. Netkortet virker i øvrigt glimrende, og har ingen problemer med at gå på nettet. Så snart, der kommer et kabel i den bærbare, så er der ingen problemer.

Er der nogen, som har erfaringer med trådløst udstyr fra Linksys?
Avatar billede baziez Nybegynder
03. juni 2003 - 20:55 #1
Som jeg ser det kan det kun være dine driver eller kompaktibilitet med styresystem som du har på blærbaren.
Se linket: http://linksys.com/products/group.asp?grid=33&scid=37