Avatar billede fezz Nybegynder
09. marts 2003 - 18:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Clanwar script til hp

Ok... jeg står og mangler et fedt clanwar script til min clans hp...hvis der er en der har et vil jeg da gerne høre mere om det ... :D
Avatar billede gladmhensk Nybegynder
09. marts 2003 - 19:04 #1
Hvad mener du ?? et script til hvad ?
Avatar billede donwang Nybegynder
09. marts 2003 - 20:00 #2
Er det her noget?
http://ldu.neocrome.net/
Avatar billede fezz Nybegynder
09. marts 2003 - 21:52 #3
et script til en hjemme side jeg er ved at lave...... så jeg kan logge ind og komme en clanwar på som på
http://www.team-hto.dk/clanwars.php istedet for at rette i html kode og uploade
og donwang : Hvad er det der ???  jeg er på mirc hvis i har noget på #fezz @ Qnet ;)
Avatar billede cpfrande Nybegynder
10. marts 2003 - 09:50 #4
Hey !

Det jeg tror fezz søger er et stykke php-kode, som kan oprette klankampe i et admin-interface. Der skal kunne oprettes samme informationer, som på det link han henviser til.

Derefter skal disse klankampe kunne udskrives på en side, som alle kan se.

Korrekt fezz ?!? Mener det var det du søgte hos mig i går!

| frande
Avatar billede cpfrande Nybegynder
10. marts 2003 - 09:51 #5
Glemte forresten at sige til fezz, at et sådan kode nemt kan laves af ham.

Gå f.eks. ind på www.netcoders.dk og download et nyhedsscript og så rediger den til at vise klankampe. Det er ikke så svært ;) Bare lidt copy/paste jo :)

| frande
Avatar billede fezz Nybegynder
10. marts 2003 - 14:38 #6
ok frande men jeg er F*cking noob til php ;)
Avatar billede fezz Nybegynder
10. marts 2003 - 16:08 #7
Men ja det var det jeg søgte frande
Avatar billede cpfrande Nybegynder
10. marts 2003 - 17:24 #8
fezz, husk på at eksperten.dk er et forum, hvor der kan hentes hjælp. Du søger jo en komplet løsning :)

Du får jo alligevel intet ud af, at vi koder dig et sådan system, eftersom du ikke aner hvad det gør, så hvad hvis der pludselig sker en fejl? Så kan du ikke rette den ;)

Forsøg dig istedet, som jeg tidligere har nævnt, at kigge på www.netcoders.dk efter et script som ligner dit og så bare rediger i det og evt. lær hvad de forskellige funkioner og variabler gør i koden :)

Held og lykke

| frande
Avatar billede fezz Nybegynder
16. april 2003 - 19:09 #9
Her :P