Avatar billede buzz72 Nybegynder
09. marts 2003 - 17:37 Der er 5 kommentarer

Hjælp til valg af trådløst netværk

Jeg vil gerne vide, om der er nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilken type trådløst netværkskort der er bedste.
Noget med rækkevidde og overførsels hastighed.

På forhånd tak

Buzz72
Avatar billede bananaboy Nybegynder
14. marts 2003 - 20:39 #1
jeg synes ikke du skal ha trådløs net kort det er ikke al tid der er forbindelse
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. marts 2003 - 20:50 #2
Jeg ville nok vælge noget der følger 802.1G standarden, da den efter sigende skulle blive den endelige standard.
Derudover, findes der udstyr, som kan bruges til både B og G standarden, mener det er linksys der har lavet det (ret mig hvis jeg tager fejl)
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. marts 2003 - 20:52 #3
Hvis du vil have mærker, kan jeg anbefale zyxel Zyair-B serie, eller linksysses nye serie, som understøtter B og G stadarden
Avatar billede bryggie Nybegynder
18. marts 2003 - 12:15 #4
Jeg kører på TRENDnet TEW303PI (B serien)der hjemme. Det er billigt det er godt, og hvis forbindelsen er for dåæig udendørs er løsningen bare at anskaffe sig en patch antenne.
Avatar billede 1nsane Nybegynder
07. april 2003 - 14:32 #5
www.avaya.com tjek det