Avatar billede tommyf Nybegynder
09. marts 2003 - 16:15 Der er 19 kommentarer og
2 løsninger

Homebanking virker ikke

Når jeg går ind på denne side, får jeg en fejl der henviser til linje 162 tegn 2:
http://www.sparekassenthy.dk/StartHomeBank.asp?subweb=sdc

Hvad kan det skyldes, og hvordan får jeg det væk?

Jeg kan ikke kopiere min nøgle over på computeren på grund af den fejl.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2003 - 17:06 #1
det er faktisk nemmere at få hjælp fra bankens hotline eller IT supporter.

Jeg kan godt komme ind på siden men får at vide at jeg mangler et Java plugin.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. marts 2003 - 17:19 #2
Ja jeg kan også åbne siden og sjovt nok så får jeg et kontonummer, selvom jeg har homebanking andet sted.
Du kan kontakte Hotline på telefon 44 82 79 03
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2003 - 17:24 #3
Hos mig virker siten fint-I mangler måske noget JAVA
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. marts 2003 - 17:49 #4
Hvordan ser man om man har JAVA? Og hvordan installere/slutter man det til hvis man ikke har?
Avatar billede peet-49 Novice
09. marts 2003 - 17:51 #5
Du kan hente en ver. her  http://java.sun.com/getjava/
Avatar billede serverservice Praktikant
09. marts 2003 - 17:52 #6
prøv windows update- se om der noget til support af java script
Avatar billede no_doubt Nybegynder
09. marts 2003 - 17:53 #7
Avatar billede serverservice Praktikant
09. marts 2003 - 18:05 #8
hvis du opdaterer til IE 6.0 får du det sikkert automatisk med!
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. marts 2003 - 18:07 #9
Kører med version:
Avatar billede fragz Nybegynder
10. marts 2003 - 10:03 #10
Det er ikke nok med explorer 6, Du SKAL hente java hos sun, se det link peet49 har skrevet.Der er krig mellem Microblød og Sun lige i øjeblikket, så microblød, nægter at lægge Java "som er suns trademark" ind i deres explorer.
Avatar billede pjetbarn Nybegynder
10. marts 2003 - 13:14 #11
Det er ikke fordi MS "nægter" at lægge Java ind sammen med OS eller via WindowsUpdate, de er blevet pålagt via retssag startet af Sun, at de ikke er berettiget til at gøre det.
Avatar billede fragz Nybegynder
10. marts 2003 - 13:57 #12
Næææh, SUN ser meget gerne at MS SKAL lægge java ind.Men MS har anket afgørelsen, og derfor kan du ikke få java via MS lige nu.
Avatar billede fragz Nybegynder
10. marts 2003 - 13:59 #13
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. april 2003 - 18:31 #14
At kontakte banken løste ikke noget i første omgang, om deres næste svar er mere bevendt skal jeg ikke kunne sige.
Avatar billede serverservice Praktikant
01. april 2003 - 18:37 #15
Har du prøvet at ændre sikkerhed i IE og acceptere cookies?
Og truste din site http://www.sparekassenthy.dk/
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. april 2003 - 18:54 #16
Er det under Funktioner -> Internetindstillinger -> Beskyttelse af personlige oplysninger?
Avatar billede serverservice Praktikant
01. april 2003 - 21:23 #17
ja nøjagtigt der
Avatar billede fragz Nybegynder
02. april 2003 - 15:08 #18
Funktioner>internet indstillinger>Sikkerhed>websteder du har tillid til>så går du ned og trykker på websteder>tilføj :og her skriver du http://www.sparekassenthy.dk. Hvis ikke det hjælper , ja så ved jeg skuuuu ikke rigtig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. maj 2003 - 17:53 #19
Tak for hjælpen. Jeg kan nu logge på sålænage jeg har en diskette med nøglen i diskettedrevet - men hvis jeg prøver at overføre den nøgle til computeren, melder homebanking at der ikke er nogen nøgle på disketten.
Avatar billede peet-49 Novice
03. maj 2003 - 18:05 #20
Tak for point-Du skal copiere certificatet i bankmappen.
Avatar billede serverservice Praktikant
04. maj 2003 - 12:23 #21
JAmen du skal placere dine originale nøglefiler i system  mappen(xp+w2000=system32). og så logge på din homebanking.
Så burde det virke nu?