Avatar billede videostabilizer Nybegynder
09. marts 2003 - 15:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

FP2002 auto kode: <span lang="da">

Jeg har taget spørgsmålet fra en anden som lukkede spørgsmålet uden svar/løsning men jeg har samme problem:
<SNIP>
Jeg har før brugt FP2000 og har nu fået FP2002, og det kører sådan set godt nok.
Der er faktisk kun et iriterende problem og det er, at FP2002 konsekvent laver denne her kode uden noget spørsmål og uden øsnke:
<span lang=\"da\">kesempel</span>

Hvad kan det skyldes og hvordan blir man fri for denne \"åndsvage\" kode hver gang man skriver et tal eller bogstav i normalvisning. Det sker ikke hvis man skriver i html visning :)
<SNIP>
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
09. marts 2003 - 16:18 #1
er det FP2002DK og har du sat standard sprog til dansk for site/side ?
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
09. marts 2003 - 16:33 #2
Mit site er både på dansk og engelsk, de sider der er på engelsk er side egenskaberne sat til "engelsk" men det har ingen betydning, koden blives sat uanset hvad.
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
07. april 2003 - 14:18 #3
Det er noget med Service Pack 1 : http://office.microsoft.com/Downloads/default.aspx
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
09. april 2003 - 22:24 #4
Jeg bruger W2000 og har service pack 3 installeret. Det link du giver bliver jeg ikke klogere af.
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
31. august 2003 - 10:08 #5
Hej videostabilizer : Check dette link så :

http://www.webmasterworld.com/forum46/132.htm
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
31. august 2003 - 10:27 #6
Jeg kan ikke komme ind, den skriver: status: Either we require login from users from your ISP because of abuse, or the thread is marked members only. Please login and then back up to view.
Avatar billede videostabilizer Nybegynder
03. oktober 2003 - 00:00 #7
lukker