Avatar billede shenoy Nybegynder
09. marts 2003 - 11:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke foretage mig noget i Word?

Jeg kan ikk foretage mig noget som helst i mit Word xp, hvis jeg vil skrive siger den: "Denne kommando er ikke tilgængelig, fordi dokumentet er låst mod redigering".help me
Avatar billede cdc Novice
09. marts 2003 - 11:52 #1
er mange af dine iconer grå ?
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 12:14 #2
Mit gæt er at du skal vælge i menuen  Tools - unProtect document
Avatar billede shenoy Nybegynder
09. marts 2003 - 12:18 #3
/cdc mange af mine ikoner er grå, ja!
Avatar billede mickey777 Nybegynder
09. marts 2003 - 12:40 #4
Kopier alt med "Ctrl + A" ind i et andet dokument og slet det gamle, så er dit problem låøst. Ellers anvend ovenstående fremgangsmåder...
Avatar billede cdc Novice
09. marts 2003 - 12:45 #5
Er det en orginal version af XP du har, har du glemt at registrere den, er det en uorginal ja så virker den ikke mere...
Avatar billede shenoy Nybegynder
09. marts 2003 - 12:46 #6
jeg kan ikke kopiere noget som helst, og jeg kan heller ikk skrive i et tomt dokument... hvor ligger menuen tools... mang ikoner er grå
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 12:59 #7
Jeg tror den hedder funktioner på dansk
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 13:01 #8
Funktioner, og så fjern dokumentbeskyttelse
Avatar billede cdc Novice
09. marts 2003 - 13:07 #9
Har du registreret din XP?
Er det en orginal eller uorginal ?
Avatar billede angelenglen Nybegynder
14. marts 2003 - 16:37 #10
Det er 99.9% sikkert fordi du har en "cracket" version af Office XP, jeg kender en der havde nøjagtig samme problem.
eneste løsning var at uninstalle WordXP, og så installere det igen. (hver måned ca) og det holder jo ikke i længden...
Avatar billede angelenglen Nybegynder
14. marts 2003 - 16:37 #11
Geninstaller Word XP