Avatar billede php_newbie Nybegynder
08. marts 2003 - 17:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hent tekst fra Access DB HASTER

Hvordan gør jeg galt ?? Flg. tekst står i min Access database

<a href="java script:new_picture('default.asp?p=1&subp=2&subsubp=P3080003.jpg')">

Det kan den ikke finde ud af at vise får fejlen:
Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80040E10)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 1.
/default.asp, line 26

Den kan sagtens vise billeder de andre steder fra, hvor jeg henter det her P3080003.jpg inde fra databasen....

Den linie der er fejl i ér denne:

Set strRS=strConn.Execute("SELECT picture_filename,picture_description,picture_alt FROM [Picture] where picture_id="&request("subsubp")&"")
Avatar billede php_newbie Nybegynder
08. marts 2003 - 17:45 #1
Når jeg henter den på den anden måde ser min kode sådan ud og det virker...

java script:new_picture('default.asp?p=1&subp=2&subsubp="&strRS("picture_id")&"')"">
Avatar billede php_newbie Nybegynder
08. marts 2003 - 17:46 #2
Har fundet fejlen det ene sted skriver jeg id, og det andet sted skriver jeg navnet