Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2003 - 16:40 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Billig Mobiltelefon

da min skod 8310er er gået i stykker igen igen, leder jeg efter et af de helt gode tilbud, på mobiltelefoner, jeg er fuldstændig ligeglad hvilke teleselskab der sælger den til mig, da jeg låser den op, og bruger mit eget sim kort når jeg får den.

Krav: En helt masse funktioner:-) gerne flere end standart, og til en helt vildt god pris, gerne de telefoner der koster mellem 1 krone og 200 med abbonoment...

nogle der kan finde nogle fede telefoner frem?

points til de bedste links:-)

wil/
Avatar billede adampio Nybegynder
08. marts 2003 - 16:44 #1
prøv www.wanna-save.dk de har næsten alt !!!
hilsen
adampio
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2003 - 16:59 #2
ellers andre?
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 17:06 #3
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2003 - 17:14 #4
lrd> nye telefoner tak:-)
Avatar billede adampio Nybegynder
08. marts 2003 - 17:25 #5
wanna-save har kun nye telefoner!!!
adampio
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2003 - 17:26 #6
jepz, har kigget, venter lige lidt endnu, for at se om der kommer flere links
Avatar billede adampio Nybegynder
08. marts 2003 - 17:31 #7
wanna-save er danmarks billigste netstedet. ulempe - der er næsten altid Telia's abonnement der er knyttet til sådan en mobil :)
hilsen
adampio
Avatar billede cool-wil Nybegynder
08. marts 2003 - 17:32 #8
adampio> som jeg siger, så er det lige mget hvilke selskab telefonen bliver oprettet i da jeg unlocker den med det samme bagefter:-)
Avatar billede izemate Nybegynder
08. marts 2003 - 17:43 #9
har du prøvet at kigge på http://www.mobilpriser.dk/ Her kan du se hvad telefonerne koster med forskellige abonnemnet :-)

<\\izemate
Avatar billede lrd Nybegynder
08. marts 2003 - 18:32 #10
du kan oz finde nye på den blå  ok