Avatar billede claus_larsen Nybegynder
09. november 2000 - 11:23 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Første Hjemmeside

Hej der på eksperten!

Jeg har en klassekammerat som lige er startet på HTML i går!

Hun har virkelig flair for det, og taget i betragting at hun aldrig har brugt computere før, må det siges at gå udemærket, eller hvad siger i?

http://whitehat.dk/claus_larsen/strit.htm
Avatar billede zhatten Nybegynder
09. november 2000 - 11:29 #1
Hvis hun aldrig har brugt en computer før må jeg sige hun lærer sgu hurtigt :)

man kan jo ikke rigtig sige noget om designet eller noget det er jo mere et klade papir, men sådan så min første hjemmeside også ud med noget hist og pist.

- Zhatten
Avatar billede nettrain Nybegynder
09. november 2000 - 11:48 #2
Meget fair side til at det er en nybegynder. Måske der skulle læses lidt korektur ;-P

>NetTrain<
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. november 2000 - 12:49 #3
Tja, hvad kan man sige. Flot, eftersom hun startede i går. Men skal den rykke ved noget, skal hun nok have lidt mere erfaring. Men det er da sjovt at følge eksempler fra en bog og putte lidt koder på nettet. :o)

Hvis du åbner eksterne links i samme vindue, mister du jo hurtigt de besøgende. Jeg vil foreslå, at du åbner de eksterne links i et nyt vindue, f.eks:

<A HREF=\"http://www.yahoo.dk\" target=\"_blank onFocus=\"this.blur()\">Yahoo</A>

Men det er jo en smagssag og et temperaments-spørgsmål. Det kan aldrig diskutteres. Når man laver hjemmesider, skal man jo lefle lidt for andres mening, så man kan få flest muligt besøgende...hvis det er dét, der er hensigten. Men flot! Bliv ved, øvelse gør mester - og alt dét der :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. november 2000 - 13:04 #4
Ups!

<A HREF=\"http://www.yahoo.dk\" target=\"_blank\" onFocus=\"this.blur()\">Yahoo</A>

(manglede apostrof)
Avatar billede steen_hansen Forsker
09. november 2000 - 13:09 #5
Manglede CITATIONSTEGN! Sorry!
Avatar billede flurt Nybegynder
09. november 2000 - 16:32 #6
Den er flot men den mangler lidt endnu... =) hvis hun forsætter bliver hun sikkert en god programmør :)