Avatar billede cstern Nybegynder
09. november 2000 - 10:03 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sletning af Point: Taskforce

I debatten om sletning af gamle spørgsmål har jeg foreslået at der nedsættes en arbejdsgruppe, der skal komme med et forslag til hvordan det kan gøres. Se
http://www.eksperten.dk/spm/32570

som er en del af en debat:
http://www.eksperten.dk/spm/32263
http://www.eksperten.dk/spm/32341

Jeg vil nu på egen diktatorisk maner nedsætte dette udvalg og opfordre til at I deltager. Jeg tror en 5-6 personer vil være fint. Jeg forestiller mig at vi diskuterer tingene off-line, dvs pr. email og sidenhen poster forslaget i denne gruppe hvor alle kan komme med kommentarer. Det vil formentlig ikke føre nogen vegne at bare lave åben debat på nuværende tidspunkt da der er mange meninger og det kan være svært at komme med en egentlig konsensus på det grundlag - hvis du er uenig kan du selvfølgelig skrive det her.

For at komme igang påtager jeg mig at indsamle e-mail adresser på de der interesserede i at deltage.

Send en e-mail til mig: stage@sternberg.dk
og skriv dit E-bruger alias i mailen. Brug Subject: \"E-bruger task-force\", så kan jeg automatisk sortere mailen. I morgen vil jeg så sende en mail til alle der har svaret med e-mail adresserne og kommunikation kan så foregå ved at sende mails til alle deltagere. Jeg forestiller mig vi kan komme med et forslag i løbet af en uges tid.

Hvis der er andre der har lyst eller insisterer på at være organisator så er det frit for at tilkendegive dette, jeg skal ikke tage patent på det.

mvh Claus Sternberg

Avatar billede hobbez Nybegynder
09. november 2000 - 12:03 #1
Kan vi tillade os at gå ud fra, at arbejdsgruppen kigger på de allerede afgivne forslag fra/under ovennævnte spørgsmål?

/Rob
Avatar billede cstern Nybegynder
09. november 2000 - 12:07 #2
Ja, selvfølgelig. Som udgangspunkt de tre nævnte diskussioner. Hvis der er andre ældre som der kan henvises til kan de tages med (links, please)
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. november 2000 - 12:26 #3
Fandt lige ved søgning:

http://www.eksperten.dk/spm/6454

Men der er åbenbart fejl i søgningen, så jeg kunne ikke lige finde flere (den finder over 1900 spørgsmål, det indeholder ordene \"åbne spørgsmål\", men når jeg bladrer fra side 1 til side 2 i søgeresultaterne, så er er pludselig kun omkring 13, og kun et var relevant).

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2000 - 22:37 #4
I denne taskforce synes jeg lige I skal tage mit forslag jvf. http://www.eksperten.dk/spm/32659 op til overvejelse. Det vil ikke begrænse antallet af nuværende spørgsmål, men vil nok hjælpe til at forhindre dannelsen af flere \'åbne døde\'.

- Parazite
Avatar billede cstern Nybegynder
09. november 2000 - 22:44 #5
OK.
Avatar billede cstern Nybegynder
11. november 2000 - 15:50 #6
Der er kun en der har tilmeldt sig. Er der virkelig ikke flere der gider - der er jo nok der kommenterer når det kommer ud som spm. Fristen udsættes til søndag med.
Avatar billede cstern Nybegynder
16. november 2000 - 15:19 #7
Arbejdsgruppen er nedsat med i alt tre deltagere. Hvis der er andre (hobbez, parazite?) der har lyst kan det stadig nås!
Avatar billede parazite Nybegynder
16. november 2000 - 15:33 #8
cstern : Yeah, sure. Count me in! :o)

- Parazite
shaz@anarki.dk
ICQ : 27432201
Avatar billede cstern Nybegynder
16. november 2000 - 15:37 #9
goodi!
Avatar billede molokarb Nybegynder
20. november 2000 - 13:31 #10
Claus har lige sendt en mail.. til dig !!!

Mvh. Mikael
ICQ 46379050
Avatar billede cstern Nybegynder
20. november 2000 - 13:35 #11
Hej Michael, jeg sender dig første draft som du gerne må kommentere hurtigt.
Avatar billede molokarb Nybegynder
20. november 2000 - 13:37 #12
OKi... Claus...

Men mit navn staves med K ikke CH... Du hader garanteret også selv når folk skriver claus med K?!

Mvh. Mikael
Avatar billede cstern Nybegynder
20. november 2000 - 13:43 #13
sorry - har rettet det i mailen...