Avatar billede burzum Nybegynder
07. marts 2003 - 22:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mine spørgsmål fucker

Kig lige i de spm. jeg har oprettet.. Hvad sker der for dem!?
Avatar billede burzum Nybegynder
07. marts 2003 - 22:14 #1
Tester lige om det virker..
Avatar billede serverservice Praktikant
07. marts 2003 - 22:31 #2
der har været kaos i ekspert databasen idag.
Ved I hvad man kalder en landmand der er it ekspert?
Avatar billede spids Nybegynder
07. marts 2003 - 22:32 #3
nej?
Avatar billede serverservice Praktikant
07. marts 2003 - 22:39 #4
Jeg har oprettet det som et spørgsmål.
Kan godt se dine oprettede spørgsmål
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. marts 2003 - 23:05 #5
Brug lige 5 minutter til at kigge i eksperten kategorien der er oprettet godt og vel 50 spørgsmål omkring det samme. Det er ikke første gang jeg har set det på eksperten, tag det som en oplevelse og tag evt nogele screen-shots :) Så kan du altid grine af dem senere. Det er en skam teksten er forsvundet men prøv at spørge om folk vil skriver det igen? Forhåbenligt kommer teksten tilbage så hurtigt som muligt..

Der er en fejl i tabellerne:  http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=118

admin er underettet og arbejder på sagen.
Avatar billede burzum Nybegynder
08. marts 2003 - 16:42 #6
Nu er jeg meget sjældent på eksperten, så det vidste jeg ikke.. Men tak alligevel :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
11. marts 2003 - 10:35 #7
Ok ;)
Teksten skulle være kommet tilbage i spørgsmålene igen.
Avatar billede burzum Nybegynder
11. marts 2003 - 20:11 #8
/Slut prut bulla