Avatar billede stuffe Nybegynder
07. marts 2003 - 18:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mails efter formatering

Jeg skal til at formatere med XP-maskine og har en del mails liggende i Outlook (Office XP) og vil meget gerne gemme alle disse mail. Jeg ved at i tidligere versioner af Office, lå der en mappe et sted og klippede man den over på disk (eller andet) og lagde den samme sted efter formatering var ale mail der igen. Kan man ikke det i Outlook XP? Eller hvordan gemmer jeg ellers mine mails?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 18:10 #1
Dine pst fil(dine mails) vil typisk ligge her:
C:\Documents and Settings\%username&\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Hvis ikke du har bedt outlook om at placere dem andre steder
Avatar billede stuffe Nybegynder
07. marts 2003 - 18:15 #2
Hehe.... Det var netop denne jeg ikke kunne finde....

Mange tak for hjælpen.... Nemme 60 point til dig....