Avatar billede delbing Nybegynder
07. marts 2003 - 16:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sikkerhedstest af firewall

Jeg har lige skiftet router og firewall og ville gerne have testet om jeg har overset noget. Nogen der ved hvor man kan få en gratis portscanning osv. efter sikkerhedshuller (eller et program der kan det)
Avatar billede fromsej Praktikant
07. marts 2003 - 16:56 #1
Avatar billede mickey777 Nybegynder
07. marts 2003 - 17:11 #3
Avatar billede lrd Nybegynder
09. marts 2003 - 21:07 #4
Avatar billede lrd Nybegynder
09. marts 2003 - 21:08 #5
Fed test og god indlæg...

Der har været en del snak her på side om hvilke programmer der er de bedste når det drejer sig om beskyttelse af ens pc.
International cunsumer research and testing (ICRT)har testet 18 programmer og er kommet frem til at Kaspersky anti virus (kaspersky.com) er det bedste antivirus program der er til i øjeblikket, men AntiVir (free-av.com) er det bedste gratis program til det samme. faktisk klarer AntiVir sig bedre end Panda.
ZoneAlarm Pro (zonelabs.com)er den bedste firewall, men agnitum Outpost(agnitum.com) er det bedste gratis program.
Den bedste samlede pakke er McAfee internet 5.0, men den koster.
Test iøvrigt din Pc på www.grc.com, klik på gratis, og "Shieldsup" så kan du få lavet en test af hvor beskyttet din pc er mod "indbrud"
WinXP indeholder en firewall som beskytter mod indkommende trafik, men ikke scanner ting der forlader computeren.
Avatar billede langbein Nybegynder
14. marts 2003 - 01:18 #6
Du kan få en sikkerhetssjekk her i fra hvis du ønsker det. Send eventuelt ip'en eller adressen til arne2002@hotmail.com Det anbefales ikke at ip legges her eller på et "offentlig" sted som dette, men du kan eventuelt godt legge beskjed om at mail er sendt.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
17. marts 2003 - 17:35 #7
takker for point :)