Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
07. marts 2003 - 16:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Router og ICQ

Hej alle sammen, jeg har en router 800 serien fra TDC. Mit problem er at jeg skal have åbnet nogle porte til ICQ for at kunne modtage. Jeg kan godt sende filer til alle på min liste, men bare ikke modtage, er det nogle der kender port nr. til ICQ (den nyeste) Jeg har åbnet nogle porte i min router før til Winmx og der virker fint, men jeg kan ikke finde portnr. til ICQ nogle steder. En der kender nr.???

På forhånd tak
Avatar billede zyco Nybegynder
07. marts 2003 - 16:50 #1
2sek så skal jeg hjælp dig
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. marts 2003 - 16:51 #2
Avatar billede zyco Nybegynder
07. marts 2003 - 16:53 #3
I ICQ: Main > Preferences > Connections > Server > Using Firewall

Det skulle hjælpe
Avatar billede jet-setterinde Nybegynder
07. marts 2003 - 17:16 #4
Øhmmm jeg ville dele pointen mellem jer, men kom til at give zyco det hele, hvordan ændrer jeg det???

SORRY