Avatar billede hassing Nybegynder
07. marts 2003 - 14:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ændre udseende på foldere

Er der lige en nem måde at gøre det på?
Her tænker jeg på alle foldere på een gang!
Avatar billede pilfinger Nybegynder
07. marts 2003 - 14:02 #1
gå ind i system og folder opions der kan du ændre på udsenet på dinne folders
Avatar billede hassing Nybegynder
07. marts 2003 - 14:17 #2
pilfinger>> "gå ind i system og folder opions"......eeeehhhhh......hvad??
Avatar billede jpvj Nybegynder
07. marts 2003 - 14:27 #3
Start stifinder. Hvis du vil ændre visning til ex. detaljer så gør det nu.

Vælg funktioner->Mappe Indstillinger.
Jeg kører med engelsk XP, så resten kommer på engelsk, for jeg kan ikke huske den eksakte ordlyd på knapper, menuer osv.
Vælg fanebladet View. Dette giver dig en række muligheder for at ændre på mappernes visning. Når du er færdig klikker du på Apply og herefter på "Apply to all folders"

Mvh JP
Avatar billede serverservice Praktikant
07. marts 2003 - 14:28 #4
det ligger i kontrolpanel-udseende og temaer.
du kan også gøre det fra stifinder - mappeindstillinger
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 14:52 #5
Prøv ActivIcons. Et genialt lille freeware program til at ændre ikoner med.
http://www.simtel.net/autodownload.html?mirror=134&product=58875&key=00df7d267451b1887d9c
Avatar billede thatorien Nybegynder
07. marts 2003 - 16:26 #6
Eller prøv TweakXP, et dejlig program, hvor du kan alt, tror også det kn det der med mapperne! www.tweakxp.com

/ThaTorieN