Avatar billede zonedk Nybegynder
08. november 2000 - 22:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brændning af linux evaluation ISO fil

Hvordan brænder man linux evaluation ISO fil med nero burning rom
Avatar billede jalle Nybegynder
08. november 2000 - 23:00 #1
Er med på en lytter
Avatar billede gozar Nybegynder
08. november 2000 - 23:07 #2
Der skulde være et plugin til nero så man kan brænde iso filer.

Jeg selv bruger fireburner. Et shareware brænder program, er ikke er helt så brugervenlig!
Avatar billede swamp Nybegynder
08. november 2000 - 23:39 #3
Du kan evt. bruge NEO! --- uden noget plugin.

Du skal bare vælge \"burn image\". Nede i feltet \"file types\" skal du så blot vælge \"all files\".

Dette vil bringe en pop-up boks frem hvor du kan vælge hvilket format skiven skal brændes i. (du kan somregel få information om hvilket format ISO\'en er skal brændes i på den side du henter ISO\'en fra!)
Avatar billede swamp Nybegynder
08. november 2000 - 23:40 #4
nårh ja .. efter du har valgt \"all files\" skal du selvfølgelig lige finde frem til der hvor du har gemt ISO filen og så åbne den, først da kommer pop-up boksen :)