Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. marts 2003 - 18:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

focus() hvis popup er åbnet

Jeg går en fejl ved nedenstående...

<a class="menu" href="java script:popup_chat()" onclick="chat.focus(); return false">Chat</a>

hvad er der galt??
Avatar billede chump.dk Nybegynder
06. marts 2003 - 18:10 #1
Hvad siger din fejl?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. marts 2003 - 18:14 #2
det er noget med den onClick der er fejl i... hvis popupen ikke er åbnet brokker den sig...
Avatar billede chump.dk Nybegynder
06. marts 2003 - 18:18 #3
Hvad er det du har givet id'et chat?
Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. marts 2003 - 18:25 #4
der er ikke noget galt med id for ellers ville focus jo ikke virke når vinduet er åbnet
Avatar billede huutt Nybegynder
06. marts 2003 - 20:35 #5
hvad med
<a class="menu" href="java script:popup_chat()" onclick="top.chat.focus(); return false">Chat</a>

eller

<a class="menu" href="java script:popup_chat()" onclick="parent.focus(); return false">Chat</a>

ikke for ejg ved det helt vilde om det men ville tro det kunne have noget med det at gøre
Avatar billede supermand69 Nybegynder
06. marts 2003 - 20:58 #6
kan man ikke lave en eller ande if-statement i onClick for at tjekke om vinduet er åbnet???
Avatar billede chump.dk Nybegynder
07. marts 2003 - 14:46 #7
Jo, det kan man vel egentlig godt..
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. marts 2003 - 15:34 #8
chump > øhhh, jamen hvordan gør man det så??
Avatar billede supermand69 Nybegynder
07. marts 2003 - 15:35 #9
lukker