Avatar billede steenh Nybegynder
06. marts 2003 - 15:20 Der er 3 kommentarer

opsætninge af awstats i scheduled task

Hey

Jeg kan ikke få awstat til at køre med denne sætning, hvad har jeg lavet forkert?

C:\WINNT\system32\CMD.EXE /n,/e,C:\Inetpub\wwwroot\cgi-bin\awstats.pl -config=www.constellation.dk -update
Avatar billede burningice Nybegynder
06. marts 2003 - 19:15 #1
andre end mig der ikke kan se spm'et?
Avatar billede steenh Nybegynder
06. marts 2003 - 20:45 #2
Ups!
har skrevet følgende i scheduled task C:\WINNT\system32\CMD.EXE /n,/e,C:\Inetpub\wwwroot\cgi-bin\awstats.pl -config=www.constellation.dk -update
men det køre ikke, awstats bliver ikke opdateret! Hvad har jeg skrevet forkert ( win 2000 )
Avatar billede burningice Nybegynder
06. marts 2003 - 21:20 #3
jeg vil anbefale dig at smide

C:\Inetpub\wwwroot\cgi-bin\awstats.pl -config=www.constellation.dk -update

i en .bat fil, og så lave en schedule på den.. sådan har jeg gjort på min server, og det funker helt fint