Avatar billede jumpstart Nybegynder
06. marts 2003 - 12:28 Der er 2 kommentarer

Åbne link i foretrukne i nyt vindue

Jeg ønsker at min IE 6.0 som standard skal åbne et link i et nyt vindue når jeg vælger et link fra min foretrukne liste.

Som det er pt. vælger den typisk det først åbne IE vindue hvis man har flere åbne.

Mvh,

Kim
Avatar billede timealert Nybegynder
06. marts 2003 - 12:35 #1
Du kan bare trykker "Ctrl"+"n" (som åbner et nye window med samme indhold) og derefter kan du trykke i "foretrukne"

-Ved godt det ikke er det du spørger om, derfor er dette ikke et svar :)
Avatar billede jumpstart Nybegynder
06. marts 2003 - 12:44 #2
Den dur nu heller ikke, hvis jeg fx. har 5 åbne vinduer kan man ikke altid vide hvilket vindue IE har lyst til at åbne foretrukne linket i.