Avatar billede themaster Nybegynder
05. marts 2003 - 23:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP-server på D-Link 604

Jeg har et lille problem. Min D-Link router vil ikke sende folk videre til min FTP-server. Jeg har haft FTP før og har sat den op som jeg plejer. Men lortet funker ikke...!!!
Hvad kan der være galt?

Help me.

The Master
Avatar billede drukhuset Nybegynder
06. marts 2003 - 13:03 #1
Hvis du har mulighed for det så telnet til port 21 på dit ip nummer udefra! Så kan du se om din router/ftp server kører som det skal.
Avatar billede drukhuset Nybegynder
06. marts 2003 - 13:04 #2
Hvis du ikke selv kan telnette udefra. så send en mail til jesper@drukhuset.dk med din ip så skal jeg gøre det og svare tilbage om din server kører.