Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
05. marts 2003 - 23:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Error [19.1.93]

Jeg har et underligt problem med mit 3d program version 5.

Når jeg vil starte programmet, får jeg følgende alert besked:

A license error has occurred. Please restart your system to initialize the license management system. If this problem continues contact your system administrator or authorized dealer. Error [19.1.93]

Selvfølgelig virker det ikke at genstarte programmet. Oftest må jeg afinstallere programmet og så geninstallere det igen, og så virker det perfekt indtil næste gang.

Det kan ikke være rigtigt. Hvad skal jeg gøre for at komme af med dette meget irreterende problem.

hilsen
Sorte slyngel
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 23:12 #1
Det er din licens den er gal med :)  Ikke så meget at gøre end at ringe ind til supporten eller kontakte forhandleren hvor du har købt programmet :(
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 23:17 #2
Ser ud til det er et kendt problem ved ulovlige versioner, og da du nok ikke sidder med sådan en version, er det bedste jeg kan komme frem til er mit svar foroven :)
Avatar billede miss-g Seniormester
05. marts 2003 - 23:23 #3
Måske du kan finde noget på deres supportside:

http://www.discreet.com/support/max/

Ellers kan du forhøre dig her (et 3D site på dansk):

http://www.3dmaxer.dk/

Har også version 5, men ikke nogle problemer. Håber du finder svar *S*

Miss g
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 23:25 #4
miss-g  får du penge af Viz for at skrive 3dmaxers url ved hver 3d spørgsmål ;)
Avatar billede sorte_slyngel Nybegynder
06. marts 2003 - 00:11 #5
jamen det underlige er at jeg ikke havde samme problem, før. Det var først efter at jeg havde formateret min computer at den begyndte at opføre sig underligt......
Avatar billede miss-g Seniormester
11. marts 2003 - 23:30 #6
Næh Michael-k, så havde jeg nok været rig nu *G*

Er bare selv så glad for at have fundet noget om 3D og så på dansk *S*

Miss-g
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. marts 2003 - 23:31 #7
hehe okay :)  Det er sørme også en god side, vi ses der nok engang