Avatar billede snj Nybegynder
05. marts 2003 - 20:41 Der er 4 kommentarer

Win. XP og Norton Internet Security

Efter installation af Norton Internet Security 2003 er min maskine blevet meget langsom, det taget 19 sek. at åbne Norton og det sammer hvis jeg vil konfigure et af punkterne, han andre oplevet det samme og hvad kan jeg gøre ved problemet.
Bundkort: Asus a7v, athlon t 1GH proccer, 1024 MB pc133 ram, windows xp home dk, ntfs filsystem.

Håber nogen kan hjælpe, tak.
Steen Jørgensen
Avatar billede human Nybegynder
05. marts 2003 - 20:43 #1
Har også brugt norton i winxp home med ntfs filsystem.

Jeg havde ingen problemer. Har du prøvet at geninstallere det?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. marts 2003 - 20:46 #2
Bruger også Norton samt XP og har heller ingen problemer, men har faktisk ofte hørt folk klage over at når de installerer Norton bliver maskinen sløvet en hel del. Hos nogle så meget at de vælger at afinstallere Norton igen.
Avatar billede human Nybegynder
05. marts 2003 - 20:48 #3
Opdater det evt. til nyeste version. Kan være det løser problemet.
Avatar billede snj Nybegynder
05. marts 2003 - 20:59 #4
Det er nyeste version og jeg har afinstalleret samt geninstalleret uden det hjalp.
m.v.h. Steen Jørgensen