Avatar billede vandpibe Nybegynder
05. marts 2003 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Driver til Nvidia Riva tnt2 Ultra

Davs!
Mit problem er mit grafikkort, Nvidia Riva Tnt2 Ultra (produceret af Leadtek), som mangler den korrekte driver til at fungere normalt.

Min computer er en Amd-k6 500 Mhz med et ATX AL9(ms-5169) mobo. Endvidere bruger jeg windows 98se. Problemet er at computeren konstant fryser, hvilket medfører konstant genstart, og jeg har prøvet Nvidias hjemmeside. På et tidspunkt fandt jeg faktisk den korrekte driver her på eksperten, men den forsvandt da min cpu brød sammen for et par dage siden.

Jeg håber at I kan hjælpe, da jeg hverken spille, arbejde med grafik eller bare bruge windows uden problemer.
Avatar billede peet-49 Novice
05. marts 2003 - 17:35 #1
Den kan du hente her: www.nvidia.com
Avatar billede articfruit Nybegynder
05. marts 2003 - 17:40 #2
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
05. marts 2003 - 17:49 #3
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 17:54 #4
til tnt2 skal du nok vælge 23.12'eren. Det er den optimale til dit kort.
Avatar billede glazz Nybegynder
05. marts 2003 - 18:06 #5
er du sikker på at det ikke var den "korrekte biosupdate" istedet.. det kan være der problemet ligger.
Avatar billede vandpibe Nybegynder
05. marts 2003 - 18:09 #6
min bios fungerede fint med min tidligere driver(eller vice versa), jeg tror lige at jeg prøver 23.12'eren og ser om det fungerer.
Avatar billede vandpibe Nybegynder
11. marts 2003 - 16:29 #7
I skal alle have tak for hjælpen, men det viste sig at det eneste der hjalp, var at installere en fil fra mit mobos hjemmeside. Jeg prøver at give jer alle nogle point.