Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
05. marts 2003 - 15:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kan lave et cd cover :)

Hei!

Jeg vil vil høre om der er nogen af jer der kan lave et cd cover til mig.

Problemet ligger i af jeg har lavet en masse tracklister og lavet dem så de passer ind i et normalt cd cover front.

Nu har jeg så købt nogle slimcases (dem singler kommer i) hvor jeg så skal ha lavet det sådan et jeg kan skrive det sted hvor man bøjer coveret..

Håber i forstår? Ellers vil jeg gerne sende det til jer pr. mail.

Jeg vil give 150 point for dem som gider at bruge 5min på at lave det til mig.

Kontakt: dpnl@mail.dk
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 15:12 #1
Mon ikke coverXP kan designe dem også ?
prøv free versionen fra www.coverXP.com
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
05. marts 2003 - 15:14 #2
Uh det ville nu være dejligt hvis der var en der gad at lave en ramme i word som jeg kan klippe feter i mål, da alle mine covers er gemt i word :( Vil gerne sende dig et så du kan se hvad jeg mener?
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 15:17 #3
Jep:) er du må MSN eller ICQ?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
05. marts 2003 - 15:18 #4
husk at vise billede!
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 15:19 #5
Det kan vel ikke komme sagen ved så længe vi skriver hvordan problemet løses ??
Avatar billede __diskotekpitz.dk__ Nybegynder
05. marts 2003 - 15:26 #6
Jeg er på msn, men kan jeg ikke smide dig en mail, da mit msn har problemer med at sende filer :(
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 15:27 #7
Hmm.. jo... sender dig lige en mail
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 18:01 #8
Vi nåede frem til, at coveret skulle være ca. 14,4 cm bredt :o)
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 20:04 #9
Takker mangemange gange for points =)
Vi snakkes senere på MSN ;)