Avatar billede lkp Nybegynder
08. november 2000 - 15:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Point til Kasseper (se spm: 32421)

Hermed point, der burde give en lidt mere retfærdig deling af point.)

Håber, at du er tilfreds.

Jeg håber ikke, at du betvivler min ærlighed.

Med venlig hilsen

LKP

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/32421
Avatar billede kasseper Nybegynder
08. november 2000 - 15:36 #1
Det gør jeg skam ikke.....Jeg ved ikke hvor mange gange jeg selv har lavet samme trick, og nu kan du bare se moses\'s indlæg  *LOL* ;-)

Tak
Avatar billede kasseper Nybegynder
08. november 2000 - 15:38 #2
YEEEEESSSSS så kom jeg også med i klub 1400, placering 1345, shit...Jeg røg 1700 pladser op...KAAAAANNNNOOOOONNNNNNN;-)
Avatar billede lkp Nybegynder
08. november 2000 - 15:40 #3
Det er rart at høre, at det ikke kun er mig der laver det nummer.

Ha\' en fortsat god dag :-)

Med venlig hilsen

LKP
Avatar billede kasseper Nybegynder
08. november 2000 - 15:40 #4
HAHAHAHAHAHA nu er jeg også på top ti i access kategorien....YES det er bare min dag, nu kan FCK da kun vinde iaften.........FORZA.....FCK
Avatar billede lkp Nybegynder
08. november 2000 - 15:41 #5
Hmmm... Du har næsten overhalet mig... Jeg er på 1301. ;-)

Med venlig hilsen

LKPP
Avatar billede kasseper Nybegynder
08. november 2000 - 15:43 #6
sejt, det er første gang at mine point > placering......
Kunne det ikke være fedt, hvis folk på deres minisite skrev deres placering...?
Det tror jeg sq jeg vil gøre, som forgangsmand..;-)
Avatar billede lkp Nybegynder
08. november 2000 - 15:45 #7
Fin idé, i virkeligheden burde det vil stå der automatisk...

Med venlig hilsen

LKP