Avatar billede all_for_you Nybegynder
05. marts 2003 - 10:30 Der er 23 kommentarer

Hvad kan I anbefale?

Hej

Jeg skal bruge alm. webhoteller til mine webkunder. Kender I nogle som er anbefalingsværdie, og dem som man skal holde sig fra?

Generelt skal jeg bruge:
1 mySQL-database, PHP, 20-30 MB pr. hotel. og e-mail

Et alternativ er at jeg køber nogle store hoteller, hvor man kan koble så mange databaser som muligt på. Webhotellerne skal bruges til CMS-systemer, og hver kunde skal derfor have en database. Det ville være idielt at samle alle mine kunder i et webhotel. Er det ikke muligt?

All_for_you (toke@besked.com)
Avatar billede thomasdb Nybegynder
05. marts 2003 - 10:34 #1
Bliv Reseller i 6 mdr. GRATIS hos WebGlobe
http://www.webglobe.dk/Reseller/priser.asp
Avatar billede -mundi- Nybegynder
05. marts 2003 - 10:39 #2
Jeg kan stærkt anbefale www.dir.dk , de har nogen af danmarks hurtigste linier, super backup og alt hvad du kan tænke dig af sikkerhed, prisen er så også derefter, men hvis du skal bruge et klippe stabilt sted at lægge dine løsninger ville jeg anbefale dig at lægge dem der.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. marts 2003 - 10:42 #3
Jeg kan varmt anbefale www.rackserv.com (godt dansk firma).

Billig, sikker og stabil.  Hvis du har mange kunder kan du evt. etablere din egen server hos dem, eller komme under deres reseller ordning.
Avatar billede nielsmo Nybegynder
05. marts 2003 - 10:46 #4
Avatar billede jakki Nybegynder
05. marts 2003 - 10:53 #5
Ja jeg ville anbefale www.secnet.dk dem har jeg selv haft et år uden problemer firmaet jeg arbejder i har nogle servere hostet hos dem også uden problemer

hvis jeg skulle nævne en anden ville det være www.webpartner.dk har kun hørt godt om dem

men ring til dem det kan jo være at der er andre priser hvis man som dig skal bruge flere det er jeg ret sikker på man kan
Avatar billede mazik Nybegynder
05. marts 2003 - 10:55 #6
Helt klart www.b-one.dk Priser helt ned til 9,- for 100MB Jeg har aldrig haft problemer med dem
Avatar billede ermolenko Nybegynder
05. marts 2003 - 11:35 #7
Jeg har haft hosting hos enavn.dk i næsten et år nu, og det har fungeret absolut upåklageligt. Ikke en eneste gang har det været nede indtil nu. God hastighed og rimelige priser.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. marts 2003 - 11:41 #8
Jeg kan kun advare imod at benytte enavn.dk, jeg havde dem gennem et år og deres nedetider var kun matchet af deres dårlige performance, uforskammede support og manglende sikkerhed.

Iøvrigt er aZero ikke meget bedre ..
Avatar billede sazo Nybegynder
05. marts 2003 - 12:40 #9
Jeg har selv et webhotel under http://www.web10.dk og det har virket upåklaeligt. Det er både et billigt og hurtigt system.
Avatar billede nielsmo Nybegynder
05. marts 2003 - 12:55 #10
fsconsult.dk -> Jeg har oxo haft hos enavn, og det som du skriver har jeg aldig oplevet, og jeg har også ringet ind til dem en masse gange, og der har de nu være høflige nok...

>Niels - ja mig...
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
05. marts 2003 - 13:14 #11
nielsmo> vi oplevede at deres servere gik ned flere gange om ugen (af og til flere gange dagligt), og at der først skete noget når man selv kontaktede dem og gjorde opmærksom på at deres server var nede.

Desuden er deres "service" bl.a. at de lukker fredag eftermiddag for support, og først gider tager sig af deres kunder igen mandag morgen (Men internettet bliver jo kun brugt mandag-fredag 8-16).
Dette er uanset om fejlen er forvoldt af dem selv, hvad der faktisk sker jævnligt i forbindelse med deres DNS server. Jeg oplevede fornyligt at de fik slettet et af mine domæner fra deres DNS server (fordi de indlæste en old-gammel backup), men de kunne ligesom først tage sig af problemet 3-4 dage senere..
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2003 - 13:54 #12
Denne gang var der endda en besked med fra thomasdb. Ellers giver han normalt bare linket til Webglobe eller Net2host uden yderligere forklaring.
Avatar billede ermolenko Nybegynder
05. marts 2003 - 18:20 #13
fsconsult.dk>> Jeg kan som nielsmo slet ikke nikke genkendende til din karakterisrtik af enavn, men man kan jo selvfølgelig være uheldig. Det gælder vel desværre i princippet alle steder. Nedetiderne som du beskriver dem er bestemt ikke virkeligheden for mig, men det er måske lang tid siden du har haft dem? Det kan jo være, at de er blevet bedre med tiden.

En anden ting: Jeg ved der findes en side i USA, hvor man kan taste et domæne ind og så se, hvilke domæner hotellet ellers hoster. På den vis kan man se, om ens hotel hoster store og anerkendte sider, hvilket alt andet lige må være en vis garant for kvalitet. Sådan er det selvfølgelig ikke altid, men alligevel...
Kan dog ikke lige komme i tanke om, hvad siden hedder...?

Under alle omstændigheder er det jo også meget afhængigt af, til hvilket formål man ønsker hosting. Dvs. går man primært efter kvalitet, kvantitet eller pris (gratis). Det må man jo afveje med sig selv, inden man går på jagt efter et passende hotel.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. marts 2003 - 18:35 #14
Avatar billede all_for_you Nybegynder
09. marts 2003 - 11:12 #15
Hvad sker der med det her spørgsmål. Jeg kan ikke se noget som helt???
Avatar billede all_for_you Nybegynder
09. marts 2003 - 11:13 #16
Både mit spørgsmål og alle svar/kommentarer er væk!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
09. marts 2003 - 11:14 #17
Avatar billede all_for_you Nybegynder
09. marts 2003 - 11:15 #18
mc.lucifer>> Tak. God søndag :-)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
09. marts 2003 - 11:16 #19
np, Og ilm

MC
Avatar billede romme Nybegynder
18. marts 2003 - 11:02 #20
Hvis du har din egen webserver, så kan vi hoste den for dig.
Smid mig en mail på romme@sitevision.dk hvis du er interesseret.
Avatar billede Jacob A Nybegynder
21. marts 2003 - 23:18 #21
Jeg vil gerne _fraråde_ Web10.
De sucks big time for tiden.
De roder rundt med deres DNS.
Deres MySQL kan de ikke konfigurere - de flusher aldrig ud i hosts på afbrudte forbindelser.
De svarer ikke på forespørgsler til deres "support"

Så hvis du vil noget med dit site så tag et stort skridt uden om dem!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 10:26 #22
Prøv eventuelt www.yourhost.dk
Avatar billede sazo Nybegynder
31. marts 2003 - 16:52 #23
web10 er har lige skiftet ejer og er nu endnu bedre en før...