Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:08 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Keybord error

Hjææælp jeg har lige fået samlet min nye com...
Men når den skal starte op.... kommer den med en keybordfejl og vil ikke starte op... men der er strøm på keybordet for det blinker som det gør på andre computere når man starter den...

Er der nogen der kan hjælpe mig ? jeg har prøvet at clere cmos det hjalp ikke :(
Avatar billede jefa Nybegynder
04. marts 2003 - 22:10 #1
Er du kommet til at bytte om på mus og keyboard stik?
Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:11 #2
nej :(
Avatar billede ralfi Nybegynder
04. marts 2003 - 22:12 #3
hmm lyder mærkeligt.. du har ikke i din iver byttet om på musse stikket om Keybord stikket vel?

det er bare sådan noget man gør en gang i mellem nemlig
Avatar billede ralfi Nybegynder
04. marts 2003 - 22:12 #4
hehe well
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:13 #5
Hvor langt når din opstart , og kommer der nogen bip lyde fra din PC ?
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:15 #6
I min BIOS er der et punkt der hedder Halt on errors , der har jeg muligheden for at slå keyboard error fra , det kan du da lige prøve om du kan.*S*
Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:16 #7
jeg kan ikke engang komme ind i bios
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:18 #8
Kun et gæt , prøv at pille dit grafikkort ud og sæt det i igen et par gange.*S*
Det har været en gennemgående fejlårsag på det sidste.
Kommer der ingen bip eller noget?
Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:19 #9
jow der kommer bib det havde jeg så lige glæmt at skrive... prøver grfx kortet
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:21 #10
Hvis det ikke hjælper , så kom med antallet af bip og om det er bip eller biiiip og rækkefølgen.
Vi skal også vide hvad din BIOS hedder , Award , Ami eller noget helt tredie.
Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:25 #11
Hey det hjalp super meget med at tage grfx kort ud og ind :) så skriv så jeg kan give point til alle der har villet hjælpe :) tusind tak
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:29 #12
Det er godt nok underligt med det grafikkort , mon der er ændret på printkortene eller noget andet , for det er meget hyppigt fejlårsagen.*S*
Avatar billede dvan Nybegynder
04. marts 2003 - 22:31 #13
Tusin tak
Avatar billede fromsej Praktikant
04. marts 2003 - 22:35 #14
Velbekomme , tak for points.*S*