Avatar billede delta_04 Nybegynder
04. marts 2003 - 21:01 Der er 1 kommentar

Webcam

Hey jeg har et Philip Toucam Pro...
Jeg synes at billedet er totalt zoomet ind... På mit gamle cam kunne man se meget mere selv om de stod samme sted, jeg ved ik om man kan ændre det.. Jeg har standard software og der kan jeg ik finde nogen stedder at gøre det.

Hva skal jeg gøre for at den ik er "zoomet" så langt ind ?
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
04. marts 2003 - 22:27 #1
Har godt nok ikke set det webcam før men på mit zoomer jeg på selve cam'et kan dit ikke det ???

/Kallesen