Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 20:08 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Skribenter til Musikportal søges!

Hej.

Vi er iøjeblikket igang med at gennemføre en større udvidelse af Musikviden.dk -og i den anledning søger vi personer, som kunne være interesseret i at anmelde cd'er, skrive nyheder, artikler og andet i den dur.

Alle cd'er der skal anmeldes vil i naturligvis få tilsendt, og få lov til at beholde.

Da vi på nuværende tidspunkt ikke har overskud på siden vil det ikke være muligt at betale med kontanter, men betaling vil senere hen ske iform af cd'er, koncertbilletter osv.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Med venlig hilsen
Daniel Beldring, Ansvarshavende Redaktør, Musikviden.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 20:37 #1
I bestemmer selv hvilket emne i vil beskæftige jer med, hvis i er interesseret i at skrive en artikel ...!
Avatar billede bas Forsker
04. marts 2003 - 22:10 #2
Kræver det ikke særlig viden og erfaring / jounalistisk uddannelse eller lign.
at være skribent for musikviden.dk ?

Jeg kunne godt være interesseret.

Iøvrigt vil jeg sige, at jeg synes det er godt, at der er kommet en
side der beskæftiger sig med musik på den måde.
Det kunne da være fedt, hvis den kunne blive et forum som eksperten.dk -
bare om musik i stedet.

mploug@mail.tele.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 22:56 #3
Hey Cozey

Jeg har en del erfaring inden for punk musik, for at kunne skrive en anmeldelse af en CD/band, mener jeg at det kræver mere end bare CD'en det vil kræve et godt kendskab til bandet, at man kender deres stil og lign.

Derfor mener jeg det er farligt at søge skribenter herinde, da du skriver man vil få tilsendt CD'en og man må beholde den. Mange ville nok søge stillingen da de tænker, Jubii gratis CD'er.

Et lile tip, få dem til at skrive en anmeldelse af en CD de har i forvejen, hvis den er godt skrevet, kan man bruge skribenten.

Hvis du mangler en til at skrive anmeldelser af punk musik kan jeg da prøve at gør eet forsøg martin@pezoo.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 23:12 #4
damn min mail er martin@pezzo.dk - jeg virker som en god skribent ik ?? *SS*
Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 23:19 #5
"Et lile tip, få dem til at skrive en anmeldelse af en CD de har i forvejen, hvis den er godt skrevet, kan man bruge skribenten."

= Det var lige præcis min idé  :)

-Jeg dropper dig en mail senere ...
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 23:21 #6
cozey

Hehe okay jamen så er alt jo fint.

men lige en ting, er det ik en stor mundfuld at tage ALT musik, da hvis jeg skulle lede efter en anmeldelse af en CD ville jeg klart vælge en side som kun omhandlede punk musik da jeg ville tænke sådan, hvis de kun anmelder punk har de sikkert mange flere anmeldelser end en side med alle

men vil gerne hjælpe til med at få siden op
Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 23:27 #7
og selvfølgelig også til dig bas ...
Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 23:28 #8
triple-x>>>
Man anmelder selvfølgelig kun den genre man er til ;) ... i dit tilfælde punk
Avatar billede cozey Nybegynder
04. marts 2003 - 23:29 #9
nååå (Misforstod lige et sek.)
Det er måske ret bredt ... men vi har efterhånden anmelderne til det (Eller får det snart), så vi må jo bare vænne folk til at de kan finde det hos os :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 23:30 #10
Ja self. læste godt mit spørgsmål igennem, og det var jo det rene volapyk så prøver lige en gang til.

Hvis du overvejer at købe en CD med Rancid, hvor ville du lede, en side hvor de anmelder punk bands ? eller en side hvor de anmelder alt form for musik ?

Men okay hvis i kan skrabe en masse anmeldelser sammen og sådan så kunne det helt klart være fedt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 23:31 #11
hehe okay du var lidt hurtigere. Jep håber det lykkes for jer (forhåbentlig med min hjælp)
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2003 - 23:41 #12
hmm har lige lidt til jeres side.

opretter en bruger og vil ind og vælge hvilken musik smag jeg har, bliver meget skuffet da jeg ikke ser punk nævnt, og at i sidder pop og rock sammen.

håber det er en fejl fra jeres side og den bliver rettet :(
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. marts 2003 - 00:12 #13
okay kan gå med til pop & rock i en gruppe men saaaaavner altså min Punk gruppe
Avatar billede cozey Nybegynder
05. marts 2003 - 00:31 #14
punk kommer ;) ... communityet er stadig nyt, og vi har endnu ikke helt fået kigget det igennem, da vi arbejder på et nyt ... :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. marts 2003 - 00:55 #15
lyder godt.

Skriv en mail hvis jeg skal tage mine kritiske briller på og gå siden igennem og hive alle mini små detaljer frem... og kommer med en masse nye ideer
Avatar billede cozey Nybegynder
05. marts 2003 - 02:24 #16
Det må du meget gerne, da vi altid vil forbedre sitet ...
Avatar billede cozey Nybegynder
05. marts 2003 - 16:24 #17
Andre interesserede?
Avatar billede cozey Nybegynder
06. marts 2003 - 11:44 #18
?
Avatar billede cozey Nybegynder
08. marts 2003 - 23:02 #19
hmm... kan i ikke lige skrive jeres mail igen?
Avatar billede cozey Nybegynder
09. marts 2003 - 18:16 #20
??????
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. marts 2003 - 14:09 #21
Hejsa Cozey jeg har lige bikset en anmeldelse sammen til dig min mail er Martin@pezzo.dk *GG* hmm og vil lige gå en tur gennem jeres side efter rettelser
Avatar billede cozey Nybegynder
11. marts 2003 - 18:26 #22
triple-x>>>
Det lyder godt! :)

-Jeg sender dig en mail (eller også gør en anden fra Musikviden.dk).

/Daniel
dab@musikviden.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
27. juli 2003 - 08:04 #23
.
Avatar billede zaggazapp Nybegynder
28. juli 2003 - 19:14 #24
Jeg starter på Journalistik i RUC til næste år.

Det vil glæde mig at hjælpe Jer, da jeg vil kunne opnå stor erfaring ved, at skrive anmeldelser for Jer.

Jeg håber I er interesseret.

Min e-mail adresse er zapp@tiscali.dk

Med venlig hilsen

zapp