Avatar billede gnyff Nybegynder
04. marts 2003 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mistet data må være et sted og genopbygges?!?

Hej Eksperter

Jeg var i gang med at overføre en masse vigtigt data da strømmen forsvandt fra serveren. Da jeg tændte den igen var det forsvundet. Jeg har lagt mærke til at der er blevet mindre plads på harddisken så et sted må det være men hvor?
Avatar billede abpdk Nybegynder
04. marts 2003 - 19:55 #1
Måske /tmp? Hvilket program brugte du til at overføre?
Avatar billede gnyff Nybegynder
04. marts 2003 - 19:57 #2
Der har jeg kigget og der ligger desværre ikke noget som man kan se :( Jeg har sat den op som samba så jeg brugte kun explore til at flytte dataen med
Avatar billede nicholas_nielsen Nybegynder
05. marts 2003 - 09:48 #3
Der findes et program der hedder R-Studio som også fåes til linux og unix, der bruges til at genskabe filer med, men det er noget dyrt....

http://www.r-tt.com/RLinux.shtml
Avatar billede gnyff Nybegynder
06. marts 2003 - 00:35 #4
Jeg har prøvet RLinux, men det virker jo kun på windows-maskinen og det virkerde ikke, men jeg har heltigvis fundet hvad jeg ellers troede jeg havde mistet, så nu er alt i skønneste orden du får lidt for din hjælp alligevel *S*