Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
04. marts 2003 - 14:57 Der er 2 kommentarer

Knallert Gale og Andre Folk med den interesse

Goddag
Jeg fladt ikke bogstavligt men havde den ide at starte en stor dansk knallert/scooter portal med gode råd til tuning, den kreative del og andre gode råd til at den kører godt og starter første gang osv. Jeg vil så høre inden er der nogen danske sistes der er kendte inden for området for kender ikke nogen store sider.

Jeg vil så også høre om der var nogen interesserede skribenter og folk med erfaring indenfor tun eller bare nogen der kan ville være med i dette spændende projekt?

Med Venlig Hilsen
Kristian
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
04. marts 2003 - 15:26 #1
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 11:14 #2
Hmmm....tror desværre ikke det bliver den store succes! Foreløbigt er der 2 forummer der har nappet alle de brugere der er at hente, nemlig min side (www.Scooter-Forum.dk) og Mopedgallery.com

Men du skal da være velkommen til at prøve :o)