Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
04. marts 2003 - 14:22 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ASP fejl ADODB.Recordset.1 error '800a0bb9'

ADODB.Recordset.1 error '800a0bb9'

The application is using arguments that are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another.

/counter/default.asp, line 6

---> Hvad betyder det? Det kommer ved alle de scripts jeg har hentet ved ASP.dk

Mvh. Michael
Avatar billede mortvader Nybegynder
04. marts 2003 - 14:34 #1
Tjek om du har skriverettigheder til databasen.
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
04. marts 2003 - 14:36 #2
hvad mener du? Hvordan tjekker jeg det?
Avatar billede mortvader Nybegynder
04. marts 2003 - 14:38 #3
Kører du access db?
Du skal muligvis ligge din database i en bestemt mappe, hvor der er skriveadgang. Spørg din webhost!
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
04. marts 2003 - 14:40 #4
Det forstår jeg slet ikke. Du må uddybe dit svar. Ja, jeg bruger access db...
Avatar billede mortvader Nybegynder
04. marts 2003 - 14:43 #5
hjælp.. jeg kan ikke formulere mig så folk forstår mig...  :P
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. marts 2003 - 16:34 #6
Det tyder mere på nogle konstanter ikke er defineret..

Prøv at vise hvad linie 6 er.

Det kunne eksvis være:  rs.Open SQL, Conn, OpenStatic, OpenKeySet

Hvis OpenStatic, OpenKeySet ikke er defineret kommer fejlen.
Avatar billede Lars Søndergaard Nybegynder
05. marts 2003 - 11:34 #7
du skal inkludere filen:
<!-- #INCLUDE VIRTUAL="adovbs.inc" -->
som kan hentes hos microsoft. Den indeholder en masse konstanter. Hvis du kender værdien af de forskellige konstanter kan du også bare skrive dem direkte som tal.. eks:
objRst.Open strSQL, Application("Connection"), 3, 1
Avatar billede michaelb-er-slettet Nybegynder
05. marts 2003 - 17:42 #8
tak